دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اعلام سیاست‌های جدید دولت در بازار کار

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 379632
مشاور ارشد اقتصادی رئیس جمهور سیاست های جدید دولت در زمینه رونق بازار کار ایران در ۲ سال آینده بر اساس بسته خروج از رکود را تشریح خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مسعود نیلی تغییرات بازار کار ایران هنگام اجرای بسته خروج از رکود دولت را اعلام خواهد داد. مدتی است که دولت بسته خروج از رکود را ارائه و بخش‌ هایی از آن را اجرا کرده است؛ همزمان با آغاز این برنامه چند روز پیش اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز عنوان کرد که اقتصاد ایران تکان خورده و شواهد خروج از رکود قابل مشاهده است.

در همین حال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از در نظر گرفتن ۲۸۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی بدون تورم خبر داده تا اقتصاد ایران هرچه زودتر از رکود خارج شود.

این در حالی است که تا پیش از این تجربه‌ های مشترکی در دولت‌ های پیشین در موضوع اشتغال زایی وجود دارد و آخرین آن اختصاص ۲۷ هزار میلیارد تومان برای بنگاه‌ های زودبازده بود که در اجرای آن مشکلاتی رخ داد.

اینکه دولت چطور می‌خواهد هنگام خروج از رکود از مشکلات در بازار کار پیشگیری کند و با اجرای بسته خروج از رکود دولت بازار کار کشور در دو سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؟ سوالاتی است که امشب مسعود نیلی مشاور ارشد رئیس جمهور در برنامه رادیویی «کار و کارگر» پاسخ خواهد داد.

برنامه کار و کارگر چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ تا ۲۲ از رادیو اقتصاد (موج اف ام، ردیف ۹۸) پخش می‌شود و در برنامه امشب علاوه بر مسعود نیلی، کارشناسان اقتصادی دیگری هم این موضوع را بررسی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *