پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱۱
۱۰

عیادت رهبر انقلاب از طریق فضای مجازی

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 379489
ازآنجا که به دلیل محدودیت‌های گوناگون ملاقات حضوری از رهبر انقلاب، امکانپذیر نیست؛ "دفتر حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله خامنه ای" صفحه ای را با عنوان " اگر به عیادت می رفتم..." در سایت اینترنتی خود برای عیادت از طریق فضای مجازی قرار داده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، صبح روز دوشنبه خبر عمل جراحی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد و از ساعات اولیه‌ی انتشار این خبر، نظرات و پیام های محبت‌آمیزی از سوی مردم به دفتر رهبر معظم انقلاب می‌رسید و بسیاری نیز مایل بودند که به دیدار و عیادت معظم‌له بروند.

بنابراین گزارش، بدلیل آنکه ملاقات حضوری از رهبر انقلاب، به دلیل محدودیت‌های گوناگون امکانپذیر نیست؛ "دفتر حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله خامنه ای" صفحه ای را با عنوان " اگر به عیادت می رفتم..." در سایت اینترنتی خود برای عیادت از طریق فضای مجازی قرار داده است.

مردم می توانند برای عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی به این سایت مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کمال خلفی از زنجان
هوالشافی- انشاله که زود خوب شن
خوب آدرسشو هم میزاشتین
چه خوب بود یه دوربین میذاشتین آنلاین میدیدیمشون
حسن خلیلیان
آقا جون سلام .هر چه زودتر خداوند شفای عاجل کرامت فرماید .روز وشب دعا می کنم .تا ظهور حضرت مهدی {عج }در صحت وسلامتی کامل بسر ببرید .فدایی شما بشوم.
خدايا رهبر با تدبير ودورانديش ما را حفظ كن درايت ومديريت ايشان ايران رادرموقعيت هاي خطير به سمت ثبات وامنيت هدايت كرده وامروز الحمدالله با وجود فشارهاي بسيار از ناحيه دشمنان اسلام وايران همچنان با موفقيت وامنيت در منطقه ودنيا ميدرخشد.
حسن ازورامین
Iran, Islamic Republic of
خدایا تا ظهور دولت یار عزیز ما خامنه ایی را نگهدار
خدایا بار الها پروردگارا....
قسمت میدهیم :
به حرمت وعظمت ویگانگی خودت به حرمت پیامبر وائمه علیهم السلام وبه حرمت مقربان درگاهت .....
طول عمر باعزت وبرکت همراه باصحت وسلامتی به همه خدمتگذاران اسلام وقرآن وامام زمان عج در راس همه آنان رهبر عزیز انقلاب عنایت بفرما
آمین یا رب العالمین..
amir.12
انشاالله سلامت باشند...
مهدی فرخه
قسم میدهم خداوند را به خانم حضرت فاطمه زهرا {س} دعای مردم ولایت مدار را مستجاب نماید که رهبر عزیزمان به زودی رخت بیماری از تن در اورد . فدائیت
عباس بیاتی
آقا جان تنت به ناز تبیبان نیاز مباد - سلامتی آقا آرامش ماست. خدایا آرامش ما را مستدام گردان.