دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

اعلام تاریخ‌محاکمه ضارب شهیدعلی‌خلیلی

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 379361
رئیس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده ضارب شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر را تشریح کرد و از برگزاری جلسه محاکمه متهم این پرونده در ۳۱ شهریور ماه جاری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری میزان،غلامحسین اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری میزان اظهار کرد: دادگاه کیفری استان تهران در این پرونده از پزشکی قانونی تقاضای اظهار نظر تکمیلی کرده بود که پزشکی قانون هفته اول شهریور ماه سال جاری نظر نهایی و تکمیلی خود را به دادگاه ارسال و دادگاه نیز وقت رسیدگی را اعلام کرد.

به گفته رییس کل دادگستری استان تهران محاکمه ضارب شهید علی خلیلی ۳۱ شهریور ماه جاری برگزار می شود.

رییس شورای قضایی استان تهران همچنین در خصوص آخرین ضعیت پرونده کامیون های دانگ و فنگ نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت : قبل ازاینکه به این دادگستری بیایم از این پرونده اطلاع داشتم اما اکنون اطلاع دقیق ندارم در کدام یک از مراجع قضایی است.

اسماعیلی درباره پرونده معاون اول دولت سابق نیز گفت: پرونده م ر برای کارهای ابلاغ رفته است و اینکه به دست ایشان رسیده است یا نه ، اطلاعی ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
شهید خلیلی که از دنیا رفت امیدوارم دادگاه و مردم خون ایشان لگد مال نکنند.
کی بیدار می خواهیم بشیم؟
مهدي
كسي كه در حال مستي دختر مردم را به اجبار مي خواسته سوار كند نياز به محاكمه ندارد بايد گردنش را زد تا درس براي اشرار ديگر شود و لكم في القصاص حيات يا الي الاباب مسئولين و علماي اين مملكت خوابند