يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

فیس‌بوک بازی عامل مرگ پیرمرد ۸۹ ساله !

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 378887
یک دختر ۲۰ ساله آمریکایی که در زمان رانندگی در حال مشاهده عکسی در فیس بوک بود نتوانست خودرویش را کنترل کند و یک پیرمرد ۸۹ ساله را کشت.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از سی نت خبر داد، این تصادف مرگبار در ایالت داکوتای شمالی آمریکا رخ داد و در جریان آن خانم ابی اسلتن که با سرعت حدود ۱۴۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراهی در حال رانندگی بود به جای توجه به روبرو ترجیح داد به فیس بوک سری بزند. نتیجه این بی توجهی برخورد شدید به خودروی جلویی و چرخش و واژگونی آن بود.

فیلیس گوردون راننده ۸۹ ساله این خودرو به علت شدت جراحات وارده درگذشته است. پلیس گوشی خانم اسلتن را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که وی در زمان تصادف در حال تماشای چند عکس از طریق برنامه همراه فیس بوک بوده است. وی همچنین لحظاتی قبل از تصادف در حال ارسال و دریافت پیامک بوده است.

در ایالت داکوتای شمالی جریمه استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی ۱۰۰ دلار تعیین شده است. پلیس اعلام کرده که راننده متخلف به پرداخت جریمه نقدی بیشتری محکوم خواهد شد و احتمال دارد که به مدت حداکثر ۵ سال زندانی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *