يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲

تقدیر بشار از کمک های ایران

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 378536
اسد تاکید کرد که ملت سوریه از آمادگی ایران برای مشارکت در بازسازی سوریه و دیگر کشورهای دوست استقبال کرد و از قرار گرفتن ایران در کنار سوریه در برابر توطئه هایی که ملت های منطقه و منافع مشترک را تهدید می کند بسیار تقدیر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سخنانی گفت که ملت سوریه از آمادگی ایران برای کمک به بازسازی این کشور استقبال می‌کند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه از رستم قاسمی رئیس کمیته گسترش روابط اقتصادی ایران و سوریه و هیئت همراه وی در دمشق استقبال کرد.

در این دیدار همکاری اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و سوریه وآفق های گسترش این همکاری و تعمیق آن در جهت منافع دو ملت، بررسی شد.

قاسمی در این دیدار ازخودگذشتیگی‌های ملت سوریه در برابر تروریسم ستود و تاکید کرد که این جنگ ملت را از نقش راهبردی خود رد محور مقاومت به دور نداشت ستود.

قاسمی در این دیدار حرص رهبران ایران برای همکاری با سوری با هدف تقویت پایه‌های مقاومت و اعلام کرد که ایران آمادگی دارد تا تجربیات خود همه لوازم را برای کمک به سوریه ارائه دهد.

از سوی دیگر بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر اصرار دمشق برای تعمیق همکاری و هماهنگی با ایران در زمینه اقتصادی با توجه به روابط سیاسی و تاریخی ویژه دو کشور تاکید کرد.

اسد همچنین تاکید کرد که ملت سوریه از آمادگی ایران برای مشارکت در بازسازی سوریه و دیگر کشورهای دوست استقبال کرد و از قرار گرفتن ایران در کنار سوریه در برابر توطئه هایی که ملت های منطقه و منافع مشترک را تهدید می کند بسیار تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *