جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

دستگیری 7 سارق حرفه‌ای در اردبیل

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب: 375809
در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و تشدید مقابله با سارقان، هفت سارق حرفه‌ای در اردبیل به دام پلیس افتادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عصر امروز و با حضور به موقع مأموران انتظامی شهرستان اردبیل این سارقان حرفه‌ای هنگام سرقت دستگیر شدند تا با تحویل به مقامات قضایی اموال به سرقت رفته از سارقان کشف و به صاحبان اصلی آنها تحویل داده شود.

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مقابله با سارقان مأموران انتظامی شهرستان اردبیل موفق شدند تا با حضور به موقع خود هفت سارق حرفه‌ای را هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کنند.

در این طرح یک دستگاه خودروی مسروقه که به صورت بلاصاحب در نقطه‌ای از شهر رها شده بود، کشف شد.

* پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در مشگین‌شهر ۱۸ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس مشگین‌شهر با هدف مبارزه با فساد و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح صنوف طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت یک هفته با همکاری مأموران پلیس آگاهی اجرا کردند.

در این طرح مأموران عمل‌کننده از ۱۷۹ واحد صنفی فعال در منطقه بازدید کردند که از این تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف به علت بی‌اعتنایی به تذکر قبلی و عدم رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی پلمب شده و به متصدیان تعدادی از واحدها نیز اخطار کتبی صادر شد.

اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته و آنها از زحمات پلیس در برخورد با متخلفان صنفی قدردانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *