دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۷
۴

واکنش شهاب‌مرادی به اظهارات‌ حبیبی

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 375502
شهاب مرادی نوشت: نجفقلی حبیبی را نمی شناسم ولی او باید فوراً و صریحاً از مردم حسینی عذرخواهی کند...
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پیامی که در واکنش به توهین نجفقلی حبیبی به ساحت عزاداران سید الشهدا علیه السلام در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، نوشت: نجفقلی حبیبی را نمی شناسم ولی او باید فوراً و صریحاً از مردم حسینی عذرخواهی کند.

شهاب مرادی در کنار این جمله، کلیپی از سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) را نیز منتشر کردند که جمله معروف "ماه محرم و صفر ماه زنده ماندن اسلام است و ما باید این محرم و صفر را زنده نگه داریم" در آن است.

گفتنی است نجفقلی حبیبی در برنامه دیروز امروز فردا که پنجشنبه شب از شبکه سه سیما پخش می شد، به اظهاراتی موهن پیرامون عزاداری سید الشهدا علیه السلام پرداخته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اقای حبیبی اشتباه گفته ولی شما مگه خودت کی هستی که فکر میکنی عالم و ادم باید به حرفت گوش بدن
نباید هم بشناسی
سنت اقتضا نگیرند
از پدرت بپرس میشناسد
سلام ، احسنت به این موضع گیری هوشمندانه آقای مرادی ، من برای دانشگاهی متاسفم که روزی این آقای نجفقلی ریاستش را بر عهده داشته ، مردی که خود را علمی می داند و انقدر نسنجیده و غیر علمی حرف می زند ، از چه روش آماری برای سنجش حرفش استفاده کرده که نظرش را انقدر قاطعانه و مثل یک حکم مطرح می کند .
" نجفقلی باید عذر خواهی کند "
مهدیه
موافقم باید عذر خواهی کند .