يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واردات میوه های فصل ممنوع است

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 375363
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مرکبات و سیب به اندازه کافی تولید می شود و هیچگونه کمبودی در زمینه تولید این میوه ها نداریم.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، جهانگیر عرب در نشست خبری امروز با اشاره به این که براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار هیچگونه واردات میوه در هیچ فصلی نخواهیم داشت ، افزود: براساس این مصوبه واردات میوه های فصل ممنوع است.

وی گفت: میوه وارداتی در بازار وجود ندارد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: خسارت برف و سرماه در باغات غرب مازندران به شاخه و تنه درختان وارد شده و به علت کوتاه بودن دوره سرما ریشه درختان مرکبات آسیب ندیده است و از آنجا که محصول مرکبات غرب استان نقشی در تأمین نیاز بازار شب عید ندارد نیازی به واردات مرکبات برای شب عید نیست.

عرب گفت: باغات مرکبات شرق استان که تأمین کننده نیاز بازار شب عید است حدود ۳۰ درصد خسارت دیده که با این حال نیاز مردم را تأمین می کند.

وی به باغداران مازندرانی که از سرما و برف خسارت دیدند اطمینان داد با تصویب و ابلاغ اعتبار مورد نیاز ، خسارت این باغداران پرداخت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *