دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

تشییع‌پیکر‌جان باختگان‌سانحه‌هوایی+تصاویر

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۵
کد مطلب: 375029
امروز با حضور مردم تعدادی از جان باختگان سانحه سقوط هواپیما ایران ۱۴۰ که اهل اصفهان بودند با حضورگسترده مردم به خاک سپرده شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امروز با حضور مردم تعدادی از جان باختگان سانحه سقوط هواپیما ایران ۱۴۰ که اهل اصفهان بودند با حضورگسترده مردم به خاک سپرده شدند.

۴ نفر از کادر پرواز سانحه سقوط هواپیما ایران ۱۴۰ از اصفهان بودند که در این اتفاق جان خود را از دست دادند.

این افراد شامل نظرعلی ایزد پناهی خلبان، امیر برقیان کمک خلبان، هادی مکتوبیان مهندس پرواز و عادله نریمانی سرمهماندار بودند.


عادله نریمانی در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) دولت آباد، امیر برقیان و هادی مکتوبیان در باغ رضوان اصفهان قطعه ایثارگران به خاک سپرده شدند.


هم چنین پیکر بازنشسته ارتش و خلبان نظر علی ایزد پناهی همراه با تشریفات و مراسم خاص نظامی که در پایگاه شهید بابایی با حضور جانشین فرمانده نیرو هوایی ارتش و مقامات ارتش برگزار شده و در قطعه ایثارگران به خاک سپرده می شود.


روز یکشنبه یک فروند آنتونف‌۱۴۰ متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان هنگام پرواز از مهرآباد در نزدیکی جاده مخصوص کرج دچار سانحه شد و سقوط کرد که ۴ نفر از کارد پرواز آن اهل اصفهان بودند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *