پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

کرسی‌های آزاداندیشی هدفمند برگزار شود

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 374507
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر گفتمان سازی انقلاب اسلامی بر مبنای دین، گفت: کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه ها هدفمند برگزار شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین فدایی امروز در دومین روز پانزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور اظهار کرد: گفتمان موجب ارتباط و دسترسی فرد جامعه به جهان خارج می شود و در معنای اجتماعی، همان نظام معنایی مسلط اجتماعی است که سازنده و شکل دهنده به دغدغه های مطالبات و اولویت های عموم جامعه است.

نماینده دوره های هفتم و هشتم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اگر گفتمانی بخواهد وجهه بسیج کنندگی داشته باشد باید از زمینه های واقعی در جامعه برخوردار باشد، افزود: در گفتمان سازی، صرف اراده ما تحقق پیدا نمی کند بلکه این مهم نیازمند زمینه های اجتماعی است.

وی با نگاه به موارد انحرافی در جامعه گفت: اگر هر جریانی بخواهد به محرومان و مستضعفان رسیدگی و فکر کند که بیشتر از خدا می‌فهمد و توجه و فکر آن این باشد که محرومان را نجات می‌دهد، این آغاز یک انحراف است.

پانزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور چهره ها و فعالان سیاسی، فرهنگی و اعضای اتحادیه تا فردا در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کرسی چی چی هدفمند بشه