دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

جلیقه مظفرالدین شاه +عکس

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 374252
مدیر مرکز اسناد، کتابخانه و موزه مجلس شورای اسلامی گفت: به تازگی جلیقه‌ مظفرالدین شاه خریداری و به مجموعه موزه مجلس افزوده خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی ططری مدیر مرکز اسناد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: چهار سال قبل با خبر شدیم یکی از مجموعه‌داران اسنادی، جلیقه‌ای متعلق به مظفرالدین شاه قاجار را در مجموعه خود نگهداری می‌کند، طی مذاکراتی با ایشان موفق شدیم امسال موافقت وی را کسب کرده و این لباس را برای افزودن به کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی خریداری نماییم.

وی گفت: این جلیقه به افتخار سفر مظفرالدین شاه به پاریس دوخته و به وی اهدا شده است.

ططری افزود: اما این لباس از آنجا که اندازه شاه قاجار نبوده است، از سوی وی مورد استفاده قرار نگرفته است و لذا تقریباً می‌توان گفت سالم است.

ططری در پایان گفت: این جلیقه به زودی به موزه مجلس شورای اسلامی تحویل داده خواهد شد و انشالله در مکانی مناسب برای بازدید عموم به نمایش گذارده می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چه عقب ماندگي در كشور ماست نتيجه بوالهوسي وعدم تلاش شاهان براي پيشرفت درمقاطع حساس زماني بوده كه امروز از نظر تكنولوژي از دنيا عقبيم وهمجنس بازان خارجي براي كشورهاي اسلام تصميمات بزرگ ميبرند.
Germany
حالا مگه کی بوده که جلیقه اش رو هم به نمایش بذارن
به نظر من باید اتیشش بزنن