دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۴

داعش کودکان و جوانان را زنده به گور کرد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 374235
عناصر گروه تروریستی و تکفیری موسوم به دولت اسلامی (داعش) صدها کودک و جوان عراقی را در شهر موصل در شمال این کشور زنده به گور کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "فاضل الغراوی" عضو کمیسیون عالی حقوق بشر در عراق امروز جمعه در بیانیه ای که یک نسخه آن در اختیار سایت السومریه نیوز قرار گرفت، فاش کرد که گروه تروریستی داعش صدها کودک و جوان را در گورهای جمعی در موصل "زنده به گور" کرده است.

گروه داعش پس از اشغال مناطقی در شمال و غرب عراق، جنایات هولناکی را علیه مخالفان خود مرتکب شده است.

حسن الشمری وزیر دادگستری عراق این هفته اعلام کرد که از سوی نخست وزیر، مامور پیگرد حامیان مالی داعش شده و عراق از آنها به دادگاه بین المللی شکایت خواهد کرد.

وی افزود: به این منظور کمیته ای برای مستند سازی جنایات داعش تشکیل شده تا این موارد در فهرست جنایات نسل کشی در دادگاه جنایی بین المللی مندرج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت برهمه داعشی های زمانه باد .
Iran, Islamic Republic of
و اذاالموئوده سئلت بای ذنب قتلت
وآنگاه که از دختران زنده بگور شده پرسیده شود که به چه گناهی کشته شدند ....
واقعا این وحشی ها روی دست عربهای دوران جاهلیت زده اند خدا به حق سیدالشهدا ریشه شان را بکند
ولی کاش ایران یک فکری می کرد که بدون دخالت آمریکا این داعشی ها نابود بشوند که دوباره منت آمریکا روی سر مردم عراق خیلی از معادلات را به هم میزند
Iran, Islamic Republic of
زماني كه ملت عراق بجاي دفاع جانانه در مقابل متجاورزي وحشي باهم لج كردند وكشور را دراختيار آنها قرار دادند نتيجه اش ميشود همين.الان هم دير نشده با اتحاد همه مردم عراق داعش نابود شدني است.
Iran, Islamic Republic of
بر پدر و مادر داعش ها و حاميان آنها لعنت باد