دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۹
۱۰

اعدام‌دسته‌جمعی‌ایزدی‌هاتوسط‌داعش+عکس

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب: 373840
بیشتر ساکنان شهر سنجار، کُرد و پیرو آیین ایزدی هستند و تروریست‌های تکفیری اعلام کردند که ایزدی‌هایی را که به مذهب تندگرایی داعشی‌ها وارد نشوند، قتل عام می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، آخرین خبر‌ها از شمال عراق حاکی است نیروهای پیشمرگ کردستان عراق با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق موفق به پیشروی به سمت مناطق سنجار و ربیعه و به دست گرفتن کنترل این مناطق شدند.

فرماندهی ارتش عراق اعلام کرد: هواپیماهای این کشور تجمعات افراد گروهک تروریستی داعش را در سنجار بمباران کرده‌اند و چند کاروان پشتیبانی این گروهک را نیز که از سوریه عازم مناطق عراقی بود هدف قرار دادند.

یک منبع آگاه در استان نینوا روز سه شنبه از درگیری‌های شدید بین نیروهای پیشمرگ کرد با عناصر تروریستی داعش در منطقه بعشیقه در شرق موصل خبر داد.

این منبع آگاه گفت: درگیری‌های شدید بین نیروهای پیشمرگ و با عناصر داعش در بعشقیه در ۲۰ کیلومتری شرق موصل از نیمه شب گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد و طرفین درگیر از سلاح‌های سبک، نیمه سنگین، سنگین استفاده می‌کنند.

بیشتر ساکنان شهر سنجار، کُرد و پیرو آیین ایزدی هستند و تروریست‌های تکفیری داعش دست به اعدام می‌دانی تعدادی از آنان زده‌اند که منابع خبری اعلام کردند ۷۲ ایزدی توسط نیروهای داعش کشته شده‌اند.

سازمان ملل متحد نیز روز سه شنبه اعلام کرده است ده‌ها هزار نفر که از حملات روز یکشنبه داعش به شهر سنجار در شمال عراق گریخته‌اند اکنون در محاصره این تروریست‌ها هستند.

در گزارش سازمان ملل متحد آمده است، تعداد آوارگان در منطقه سنجار نامعلوم است ولی گزارش‌ها نشان می‌دهد، حدود ۵۰ تا ۵۳ هزار نفر در ۹ منطقه آواره شده‌اند و افراد مسلح سازمان دولت اسلامی آن‌ها را محاصره کرده‌اند.

تاکنون ۴۰ کودک از اقلیت ایزدی به علت کمبود آب و دیگر نیازهای اساسی جان خود را از دست داده‌اند.

اعدام‌دسته‌جمعی‌ایزدی‌هاتوسط‌داعش





اعدام‌دسته‌جمعی‌ایزدی‌هاتوسط‌داعش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
سازمان ملل داعش و صهیونیسم فقط بیانیه صادر می کند و دیگه هیچ عرضه و لیاقتی برای جلوگیری از اعدام بی گناهان در عراق ندارد.اما اگر یه سگ آمریکایی کشته شود طی بیست و چهارساعت به آنجا نیرو اعزام می کنند.واقعا شرم آور است که فقط ما جهانیان نظاره گر ریختن خون افراد بیگناه هستیم. همه ما مردم ،کشورها و دلتمردان مسولیم شاید روزی این افراد تکفیری به ما برسند آن وقت دیگه دیر شده است.
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
م
خیلی از ظهور اقا میترسی منفی دادی
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب است در تصاویر اعدام دسته جمعی داعشی ها عموما تعداد کشته شدگان از تعداد داعشی ها بیشتر است و دستهایشان هم باز هستند ولی هیچگونه مقاومتی از خود نشان نمی دهند. وقتی قرار هست کشته شوند چرا حداقل یک مقاومتی، یک مبارزه ای ویا با اعمال زوری از خود دفاع نمی کنند؟ همین زبونی و ذلالت ها وعدم مقاومت وپایداری است که باعث تجری این کفار برای ارتکاب این اعمال حیوانی شده است؟!
درود و سلام وصلوات خداوند بر محمد جهان آرا که با چند جوان وچند اسلحه داغون ودر واقع با دست خالی مقابل دشمن شهر ایستاد و یک ارتش زرهی عراق را در خرمشهر عاجز کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد اشتباه منفي دادم
عباس
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشان کند این داعشی هارا
این داعشیهای وحشی و شیطان صفت که برای بدنامی اسلام تربینت و آموزش داده شدن حالا چرا بعد از اینکه سر کسی رو می برن یا مردم و به گلوله می بندن انگشتشون و می برن بالا یا انقدر شادی میکنن تو کدوم دین و آیین شادی برای مرگ کسی اومده تو کدوم یکی از جنگهای پیامبر سر کسی رو بریدن یا فقط به جرم مسلمان نبودن کسی رو کشتن جنگ پیامبر با کفار بخاطر این بود که اونا به مسلمانان تعدی میکردن انگشتشون و بالا می برن که چی که به خدا نشون بدن که بنده هاش و کشتن و در مرگشون شادی میکنن
Netherlands
به هر حال این جماعت ایزدی هم جایی برای دل سوزاندن ندارند و از صراط انسانیت و ادیان الهی بیرون افتاده اند اما داعش ها واقعا جنایتکارند
سارا
Iran, Islamic Republic of
تو دینت چیه؟
تو کدوم دین گفتن که دلت به حال انسانی که بی گناه کشته میشه نسوزه؟
تو کدوم دین گفتن که دلت به حال مردانی که خودشون کشته میشن و زناشونو میبرن بردگی نسوره؟
Iran, Islamic Republic of
اونها دارن این جنایت رو به اسم اسلام انجام میدن و این وحشتناکه.
انگار اسلام دوباره داره مثل دوره امام حسین (ع) مظلوم و محجور میشه. امام حسین شهید شد تا مظلومیت حق در مقابل یزیدیان آشکار بشه و اسلام واقعی باقی بمونه.
فکر نمی کنید الان اسلام دوباره محجوره و اگه همینطور پیش بره چیزی از اسلام واقعی باقی نمیمونه.
داعشیها نه تنها دین ندارند بلکه آزاده هم نیستن. ببینید چطور مردم را میکشند و زنان را میفروشند.