شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
رییس سازمان بسیج حقوقدانان خبرداد:

بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم‌صهیونیستی

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 373697
رییس سازمان بسیج حقوقدانان از برگزاری نشست بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خبرداد.
بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم‌صهیونیستی
به گزارش جهان، حجت الاسلام جلیل محبی، رییس سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به نشست بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی درغزه اظهارداشت: این نشست فردا با حضور اساتید برجسته حقوقی دانشگاه از جمله دکترجمشید ممتاز و دکترعباسعلی کدخدایی،در این سازمان برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست اعمال جنایت کارانه صهیونیست ها در غزه محکوم و ابعاد حقوقی این جنایات به عنوان مصداق آشکار جنایت جنگی ، جنایت علیه بشریت و نقض حقوق بشر بررسی و از طریق رسانه ها در اختیار افکار عمومی و آزادی خواهان جهان قرار خواهد گرفت تا به گوش محاکم بین المللی از جمله دادگاه لاهه برسد تا هرچه سریع تر نسبت به محاکمه سران سنگدل رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان با تاکید براینکه سازمان ملل و شورای امنیت کارکرد خود را از دست داده و تبدیل به ابزار دست صهیونیست ها شده اند، تصریح کرد: مردم جهان باید برای احقاق حق خود به دنبال راهکار جدیدی باشند و سازمان جدیدی را تاسیس کنند که با عدالت سازگار باشد.

محبی افزود: امروز دبیرکل سازمان ملل به جای اینکه نماینده همه کشورها باشد، تبدیل به نیروی اداری آمریکا شده و اهداف ایالات متحده را در این نهاد بین المللی پیاده می کند.

گفتنی است؛ این نشست از ساعت ۵ عصر در سالن جلسات سازمان بسیج حقوقدانان واقع در خیابان خردمند جنوبی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *