دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۹
۶

پایکوبی بهائیت در کشتار غزه+تصاویر

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب: 373478
بعد از ۲۶ روز نسل‌کشی در غزه و برجای ماندن ۱۷۰۰ شهید و انسان‌های بی‌گناه و تعداد بسیار زیادی زخمی از این حمله وحشیانه، همچنان سکوت مجامع حقوق بشری را شاهد هستیم.
 به گزارش جهان به نقل از دیده بان، در این میان بهائیان که از نوکران رژیم صهیونیستی و زاده استکبار غرب به‌حساب می‌آیند تلاش زیادی در موجه جلوه دادن اعمال کثیف و شنیع این رژیم اشغالگر دارند.

در همین خصوص در رسانه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دستور کار بیت‌العدل مظلوم‌نمایی و وارونه جلوه جنایات اسرائیل غاصب است که از سوی بیت‌العدل به بهاییان ابلاغ‌شده و آن‌ها نیز مانند گذشته در اجرای فرمان‌ها بیت‌العدل تلاش گسترده‌ای دارند.

پایکوبی بهائیت در کشتار غزه

فیس‌بوک‌های بهاییان مملو از مطالب در توهین به مسلمانان غزه و حمایت از رژیم صهیونیستی است. شاید امروز بیش از گذشته معنای سخن روحیه ماکسول همسر شوقی افندی آخرین سرکرده بهائیت روشن شود که می‌گوید: «...ما به اینجا (اسرائیل) تعلق داریم.

پای کوبی بهائیت در کشتار غزه

اگر قرار باشد قائل به تمیز و امتیاز هم شد من ترجیح می‌دهم که جوان‌ترین ادیان دریکی از تازه‌ترین کشورهای جهان نشو و نما نماید و در حقیقت باید گفت آینده ما چون حلقات زنجیر به‌هم‌پیوسته است.»(مجله اخبار امری سال ۱۳۴۰ شماره دی‌ماه صفحه ۶۰۱)

پایکوبی بهائیت در کشتار غزه

در روزهای اخیر ویدئویی از صحبت‌های دختربچه‌ای اسرائیلی در فیس‌بوک بهاییان به اشتراک گذاشته می‌شود وی به زبان انگلیسی پیامی را به کودکان غزه می‌دهد.

در این پیام ویدئویی دیکته شده بیان می‌شود که حماس عامل اصلی این جنایات و کشتار مردم است و خواستار عدم مقاومت حماس می‌شود.این در حالی است که بر اساس تصاویر مستند از مدارس رژیم صهیونیستی از دبستان به کودکان آموزش داده می‌شود تا مردم فلسطین را تهدید جمعیتی نامیده و به‌هیچ‌عنوان آن‌ها را به‌عنوان انسان تلقی نکنند.

پایکوبی بهائیت در کشتار غزه

در ادامه ویدئو دختربچه به پرتاب موشک‌ها از حماس به اسرائیل اشاره دارد و با مظلوم‌نمایی می‌گوید حماس می‌خواهد او را بکشد. این اقدامات در حالی است که رژیم صهیونیستی حتی در آتش‌بس هم حمله را ادامه می‌دهد چرا اسرائیل پناهگاه‌ها و بیمارستان‌ها و مساجد را بمباران کرده و حتی به مراکز درمانی سازمان ملل که از قبل نقشه و محل آن‌ها در اختیار این رژیم قرارگرفته است هم رحم نکرده و آن‌ها را بمباران می‌کند.

پایکوبی بهائیت در کشتار غزه

در پایان این ویدئو این کودک آرزوی می‌کند صلحی به وقوع بپیوندد به‌شرط آنکه دیگر به قول او تهدیدی بنام حماس وجود نداشته باشد تا اسرائیل با بی‌شرمی تمام به جنایات روزافزون ادامه دهد. ابراز خوشنودی بهاییان در کشتار مسلمانان فلسطینی جای تعجبی ندارد چراکه از دیرباز هر جا که پای آسیب‌رسانی به مسلمان در کار بوده بهاییان پیش‌قدم بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
ننگ به نیرنگتان ای صهیونیستهای کثیف،ای زادگانه شیطان.
Iran, Islamic Republic of
باید عکسشو بیشتر محو می کردید.
باید اسرائیل رو همه با هم کاملا محو کنیم
ببخشید پایکوبیش دقیقا" کجا بود.
سرور
روی بدنهای پاک کودکان شهید غزه.
Iran, Islamic Republic of
بهائیت و وهابیت دو بازوی قدرتمند یهود در کشورهای اسلامی است