دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

خزر ، 6 نفر را بلعید

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 373315
چهار شناگر ناشی در خارج از طرح سالم سازی دریا ، غرق شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ماموران انتظامی شهرستان بندر انزلی استان گیلان در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در سواحل بندر انزلی، در ساعات و نقاط مختلف بلافاصله در محل های اعلامی حاضر شدند.

بر پایه این گزارش، ماموران انتظامی با حضور در محل وقوع و انجام بررسی های لازم دریافتند خانواده ها علی رغم نا آرام بودن دریا اقدام به شنا در خارج از طرح سالم سازی کرده که در نواحی مختلف دریای این شهرستان، ۴ شناگر ناشی اعم از یک زوج، یک نوجوان ۱۳ساله و یک پیرمرد علیرغم تذکرات پلیس جان خود را فدای بی احتیاطی خود کردند.

مرگ دو تن در تصادف آبی
همچنین در حادثه ای دیگر که ۳ مسافر به دلیل سرعت بالای قایق موتوری و برهم خوردن تعادل قایق با برخورد به تیرک پل دچار سانحه شده بودند به بیمارستان منتقل شده که دو تن فوت و یک نفرنیز در بیمارستان بستری شد.

گفتنی است،عدم توجه به نکات ایمنی و هشدارهای پلیس منجر به ۱۰ مورد غرق شدگی در شهرستان بندر انزلی در تابستان امسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا جای تاسف است که بدلیل سهل انگاری و سودجویی ساحل نشینان خزر مردم جان خود را از دست می دهند.
من خودم آنجا حضور داشتم و شاهد غرق شدن نوجوان 13 ساله در ساحل حسن رود نزدیک بندرانزلی بودم که از قزوین آمده بودند و بدلیل عدم وجود غریق نجات کنار ساحل این بچه جان خودش را از دست داد وقتی هم به مسئول آنجا که فقط به فکر دریافت پول ورودی و پارکینگ بود اعتراض شد با خونسردی و بدون هیچ ترس و واهمه ای جواب می داد که به ما ارتباطی ندارد و تاسف برانگیزتر از آن وقتی بود که پلیس در صحنه حاضر شد و بدون کوچکتریم برخوردی با صاحب ملک و با طرح موضوع شنا ممنوع است قضیه خاتمه پیدا کرد.
چرا باید در ساحلی که به اصطلاح خودشان لژ خانوادگی خوانده می شود و هزینه ورودی و ... دریافت می شود یک غریق نجات حضور نداشته باشد؟ چرا پلیس با این مکان ها برخورد نمی کند؟ چرا جان انسان ها در ایران هیچ ارزشی ندارد؟ چرا مسئولین مثل کبک سرشان را زیر برف فرو برده اند و رسیدگی نمی کنند؟