شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رشد ۸۶.۳درصدی میزان سفر در عید فطر

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 373273
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: ترددهای تعطیلات عید سعید فطر سال ۹۳ در استان قزوین افزایش ۸۶.۳ درصدی داشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جواد حق‌لطفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان تردد‌های ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشماری بر خط وزارت راه و شهرسازی استان قزوین در تعطیلات عید سعید فطر سال ۹۳ نسبت به تعطیلات مشابه گذشته ۸۶.۳ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۶.۸ درصد از تردد ثبت شده امسال در طول محورها متعلق به اتوبوس و سایر وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین همچنین عنوان کرد: در بازه‌ زمانی مورد اشاره، آزاد راه قزوین-کرج در روز سه‌شنبه هفتم مرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۷ با ثبت تردد پنج هزار و ۵۲۳ خودرو رکورددار پرترددترین ساعت در استان بوده است.

حق‌لطفی همچنین با تأکید بر تلاش‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی راهداران در طول ایام تعطیلات بیان کرد: گشت‌های راهداری مجهز به سامانه ردیاب خودرویی جی پی اس (GPS) در مجموع تعداد ۵۱۴ مأموریت در طول راه‌های حوزه استحفاظی به انجام رسانیده‌اند.

وی اضافه کرد: این تعداد سفر، گشت‌های راهداری مسافتی بالغ بر ۱۵ هزار و ۸۶۴ کیلومتر را با صرف زمانی در حدود ۷۰۴ ساعت را طی کرده‌اند که نتیجه آن آماده نگاه‌داشتن راه‌ها به منظور تردد ایمن هم‌وطنان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *