سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

پيامک من به دكتر توکلی

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 373230
چيزي که براي من تعجب آور است و حتي عصباني ام کرده است اين مسئله است که آقاي اژه اي در گزارش خود به مجلس فرد مذکور را جزو بدهکاران بالاي ۱۰۰۰ ميليارد تومان به بانک ها اعلام کرد... بله درست خوانديد يعني آقايي که آقاي نوبخت و ديگران معتقدند بايد خيلي هم از او ممنون باشيم به جاي اين که بدهي خود را با بانک تسويه کند با پول مردم تجارت کرده است و تازه منت هم بر سر مردم مي گذارد!
به گزارش جهان، محمدسعید احدیان در صفحه شبکه اجتماعی خود نوشت:  بعد از ديدن پاسخ سيف به ديوان محاسبات نكته اي كه به ذهنم رسيده بود را براي دكتر توكلي پيامك كردم: "آقاي دكتر يك سوال برايم پيش آمده: آقاي اژه اي گفتند كه طرف رانت ۶۵۰ ميليون يورويي يكي از بدهكاران بالاي هزار ميليارد تومان است و كسي هم تكذيب نكرد.به عبارت ديگر ايشان به فرض صحت نظر دولت با پول ديگران تجارت كرده است و حالا منت هم بر سر ما مي گذارند.به توجه به اينكه مجوز دادن بانك مركزي به چنين بدهكاري به هيچ وجه قابل توجيه نيست سوال اين است كه چرا شما روي اين مسئله تاكيد نمي كنيد ؟آيا خبر آقاي اژه اي درست نيست؟"

ايشان پاسخي دادند كه نمي دانم اجازه انتشارش را دارم يا نه؟ من دوباره براي ايشان پيامك كردم: "سوال از دولتي هاست كه به يك بدهكاري كلان مجوز خاص مي دهد و مي گويد چون با پول خودش !!! كار كشور را راه مي انداخت مجوز داديم.مگر در كشور چند بدهكار بالاي هزار ميلياردي است..."

براي اطلاع بيشتر شما من در اين باره مطلبي نوشتم با عنوان "از آقاي نوبخت تعجب مي كنم":

از آقاي نوبخت تعجب مي کنم چون ايشان را فردي متين، معقول، داراي تدبير و سالم مي دانم. ايشان يک بار ديگر درباره ماجراي رانت ۶۵۰ ميليون يورويي به نمايندگي از دولت اعلام کرده که بايد از فرد مذکور تشکر کنيم چرا که در شرايط بحراني بدون اين که از بانک مرکزي پولي بخواهد، با پول خودش کالا وارد کرده است.

به جزئيات مباحث آقاي دکتر توکلي و پاسخ هاي دولت کاري ندارم و قبل از اين اظهارنظرها زياد هم نسبت به مسئله حساس نبودم اما چيزي که براي من تعجب آور است و حتي عصباني ام کرده است اين مسئله است که آقاي اژه اي در گزارش خود به مجلس فرد مذکور را جزو بدهکاران بالاي ۱۰۰۰ ميليارد تومان به بانک ها اعلام کرد... بله درست خوانديد يعني آقايي که آقاي نوبخت و ديگران معتقدند بايد خيلي هم از او ممنون باشيم به جاي اين که بدهي خود را با بانک تسويه کند با پول مردم تجارت کرده است و تازه منت هم بر سر مردم مي گذارد.

سوال من اين است که مگر بيشتر از ۳ نفر بدهکار بالاي ۱۰۰۰ ميليارد تومان در کشور داريم که آقايان آن ها را نشناسند؟ يعني اين دوستان بزرگوار درباره هوش مردم چه فکر مي کنند؟ به جاي اين که به دليل بدهي هاي بالا او را به دادگاه بکشانند، مجوز خاص واردات کالا هم به او داده اند و تازه مي گويند بايد از او تشکر هم بکنيم. به نظر مي رسد بهتر است دولت به جاي آن که براي توجيه سهل انگاري خود سياست جديد را در پيش گيرد مشابه اولين واکنش هاي خود اشتباه صورت گرفته را پذيرفته وپيگيري ها واقدامات لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت راستگویان