دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

آخرین عزل و نصب‌ها در دانشگاه تهران

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 371398
سرپرست دانشگاه تهران در حکمی حسین به‌نژاد را به عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان دانشجویی این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود نیلی احمدآبادی دومین سرپرست دانشگاه تهران با صدور حکمی حسین به‌نژاد را به عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان دانشجویی دانشگاه تهران منصوب کرد.

پیش از این دکتر وجهی این مسئولیت را در دانشگاه تهران بر عهده داشت.

پس از آغاز سرپرستی نیلی احمدآبادی در دانشگاه تهران، این پنجمین تغییر مدیران در دانشگاه تهران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش اقای دکتر میرزاده که این همه به فکر تجمیع وفروش واحدهای مازاد ساختمان های دانشگاه ونیز افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد ودکتری هستند به فکر ترمیم وافزایش حقوق کارکنان غیر هیات علمی واساتید دانشگاه هم باشند که بار علمی لازم به این دانشجویان برسد نه اینکه همه افراد درحد رفع تکلیف در کلاسها حضور داشته باشند وبه دانشجویان اعلام شود بیش از این حقوق به ما نمی دهند که من هم مطالب جدید وپر باری را براتون تدریس کنم واقعا جای بسیار تامل است که اقای میرزاده وهیات امنا دانشگاه به این مقوله بی توجهی کامل دارند وفکر می کنند که ایرادی ندارد اما بدبخت بیچاره دانشجویان دراین میان متضرر می شوند ونتیجه بی کیفیتی بودن دانشگاه زاییده می شود وهذا القصص ....... (1
آقای دکتر نیلی
با آرزوی موفقیت، بهتر است در انتصاب مسئولین بیشتر دقت کنید. متاسفانه علیرغم شعارهای علمی خیلی تحت تاثیر برخی افراد هستید. خوب بود قبل از انتصاب به کارنامه دکتر به نژاد در معاونت دانشجویی پردیس علوم نظری می افکندید.