دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

پاسخ سازمان لیگ به پرسپولیس‌

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 370512
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره قرعه کشی لیگ چهاردهم گفت: برنامه مسابقات تیم های به گونه ای تنظیم شده است که اکثر تیم های حاضر در این مسابقات یک هفته در میان به عنوان میزبان و میهمان انتخاب شده اند.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، غلامرضا بهروان در این رابطه گفت: سرپرستان تیم های حاضر در این مسابقات برای آگاهی از برنامه صحیح این رقابت ها به سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران مراجعه کنند تا دچار اشتباه در برنامه ریزی های خود نشوند.

وی درباره اظهارنظر محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس در مورد برنامه ریزی مسابقات لیگ گفت: این موضوع صحت ندارد و پرسپولیس به ترتیب در هفته چهارم میهمان ملوان بندر انزلی، در هفته پنجم میزبان پدیده مشهد، در هفته ششم میهمان صبای قم، در هفته هفتم میزبان تراکتورسازی تبریز و در هفته هشتم نیز میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

بهروان تاکید کرد: پرسپولیس همچنین در هفته های یازدهم تا سیزدهم نیز به ترتیب در اصفهان با سپاهان، در تهران با سایپا و در تهران با پیکان بازی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *