دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

فرکی گزینه مناسبی برای تیم ملی است

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 369559
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حسین فرکی در بین گزینه‌های داخلی برای تیم‌ملی مناسب است. خبرگزاری فارس: افشارزاده: فرکی در بین گزینه‌های داخلی برای تیم ملی مناسب است/فدراسیون بودجه خود را به کمیته مربیان بدهد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، بهرام افشارزاده در مورد جذب دروازه‌بان برزیلی برای استقلال گفت: نباید بین بازیکن داخلی و خارجی فرقی باشد و ما یک دروازه‌بان برزیلی جذب کردیم.

وی در مورد مسئله میزبانی جام ملت‌های آسیا و اینکه ایران کاندیدای اخذ میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ هست عنوان کرد: ما هرچه میزبانی بگیریم برای ورزشمان خوب است و می‌تواند به ما در پیشرفت بیشتر کمک کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که در بین گزینه‌های ایرانی کدام فرد را برای هدایت تیم‌ملی مناسب می‌بیند خاطرنشان کرد: فرکی گزینه مناسبی است اما همه گزینه‌های ایرانی مناسب هستند.

وی در مورد اینکه آیا اعتقاد به استفاده از گزینه‌های داخلی دارد تصریح کرد: هرچه از مربیان داخلی استفاده کنیم بهتر است و فدراسیون بهتر است بودجه خود را به کمیته مربیان بدهد تا پیشرفت بیشتری صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *