دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

جزئیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 369288
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص مجلس از صنعت فولاد فقط مربوط به شرکت‌های دولتی بوده است، گفت: در این زمینه هیچ تحقیق و تفحصی از شرکتهای خصوصی انجام نمی‌شود.
به گزارش جهان، سید شریف حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه هیأت تحقیق و تفحص مجلس از صنعت فولاد تنها به بررسی اسناد و مدارک، نحوه واگذاری و دوران قبل از خصوصی شدن شرکتهای فولادی خواهد پرداخت، اظهار داشت:هیأت تحقیق و تفحص تنها از شرکتهایی تحقیق می‌کنند که در حال حاضر دولتی هستند یا در گذشته دولتی بوده‌اند.

وی افزود: در شرکت‌هایی که در گذشته دولتی بوده‌اند نیز تنها اسناد و مدارک مربوط به این شرکتها در زمان دولتی بودن آنها بررسی شده و اسناد این شرکتها در دوره فعالیت آنها به عنوان شرکت خصوصی بررسی نخواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: شرکتهایی که به بخش خصوصی واگذار شده‌اند مانند فولاد خوزستان همکاری خوبی با هیات تحقیق و تفحص دارند و اطلاعات و اسناد فعالیتهای خود تا پایان دوره‌ای که به عنوان شرکت دولتی فعالیت می‌کردند را ارائه کرده‌اند.

به اعتقاد شریف حسینی،تحقیق و تفحص از صنعت فولاد تنها در زمینه چند مورد خاص که قبلا به تصویب مجلس رسیده است صورت می‌گیرد و مسائل خارج از این موارد مشمول تحقیق و تفحص نخواهد شد. شرکتها نیز در حوزه موارد تصویب شده ملزم به همکاری با هیات تحقیق و تفحص هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *