دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴
۱۲

صاحب پیراهن‌مسی معلوم شد/ سخنان‌ متفاوت نکونام +فیلم

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 368426
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران چند روز پس از اینکه گفته بود پیراهن مسی را نگرفته اعلام کرد که پیراهن کاپیتان آرژانتین اکنون در خانه او است.
صاحب پیراهن‌مسی معلوم شد/ سخنان‌ متفاوت نکونام +فیلم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که جواد نکونام پس از بازگشت به ایران بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ گفته بود پیراهن لیونل مسی را نگرفته اما این بار در اظهار نظری کاملا متفاوت اعلام کرد که پیراهن کاپیتان تیم ملی آرژانتین را گرفته است.

نکونام پیش از این گفته بود: «من بازی‌های ملی زیادی دارم. مقابل آلمان و برزیل در گذشته بازی کرده‌ام و می‌توانستم پیراهن بازیکنان بزرگی را بگیرم اما این کار را نکردم و اینکه گفته شده من پیراهن مسی را گرفته‌ام، صحت ندارد. من ۶ سال در لالیگا مقابل مسی بازی کردم و به راحتی می‌توانستم در آن زمان از او پیراهن بگیرم. داشتن پیراهن مسی افتخار است و کسانی که در مورد گرفتن پیراهن از مسی حاشیه درست کرده‌اند اگر مسی را ببینند گریه می‌کنند. پیراهن تیم ملی ایران با ارزش‌تر از پیراهن مسی است.»

نکونام اما امشب در برنامه زنده تلویزیونی ۲۰۱۴ گفت که پیراهن مسی را پس از بازی با آرژانتین گرفته و اکنون در منزلش است.

اینکه کدام بازیکن ایران پیراهن مسی را دریافت کرده سوالی بود که پس از بازی با آرژانتین مطرح شد که امشب مشخص شد لباس مسی به نکونام رسیده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
متسفانه این تیم از نظر عمل به باورها و ارزشهای اخلاقی مردم ایران و رعایت هنجارهای ظاهری و پوششی نظام جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران بسیار ضعیف بود و چهره بسیار زننده ای از ایران اسلامی به جهان نشان داده شد و این باعث انتقادات شدید مردم درباره ی ظاهر و پوشش ورزشکاران شد
مردم؟
خوب گرفته مگه چی شده. خیلی ها این کار رو می کنن. ...
چرا دروغ گفته؟ همه که دروغ نمی گن
محمدجواد
حالا که هیچی نشده از همون اول می گفت.
حالا چرا این دروغ رو گفته؟
خجالت داره
براش متاسفم،پاک خودشه مفتضح کرد،پولادی دیگه چرا؟!!!!!!!!!!!!!!
حسین
مچ بند سبزش رو یادتون بیاد
سبز=دروغ
saeed
می خواست بگه من عقده ای نیستم و پیراهن مسی رو داشته باشم یا نداشته باشم فرقی نداره و دروغ گفت حالا دیدیم عقده پیراهن مسی رو هم داشته
مسعود
وای به حال فوتبال ایران وقتی افتخار کاپیتان تیم ملی آن بدست آوردن پیراهن مسی و امثال مسی هست ، جالبه مسی در پی به دست آوردن جام و کاپیتان ما در پی ...
متاسفم برای چنین طرز تفکری ...
صدرا
عقده ای