يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱
۴

12 نفر در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال مسلمان شدند

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 368188
رسانه ها از مسلمان شدن 12 نفر در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل خبر دادند.
به گزارش جهان، خبرگزاری مهر به نقل از سایت آژانس خبر ترکیه، مسلمان شدن ۱۲ نفر در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. این اتفاق در پی فعالیت های شورای عالی علمای اسلامی برزیل در حین برگزاری مسابقات جام جهانی رخ داده است.

بر این اساس شورای مذکور با برپایی کمپینی با نام "آشنایی با اسلام" می کوشد در حاشیه این واقعه مهم ورزشی که میلیون ها نفر را به برزیل کشانده است، مردم را با آموزه های اسلام آشنا کند. "خالد رزاق" از مقامات این شورا با بیان این مطلب گفت در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان شمار گروندگان به اسلام به ۱۲ نفر رسیده است.

شورای عالی علمای اسلامی برزیل از آغاز بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ایجاد چادرها و غرفه هایی در مسیر ورزشگاه ها با سخنرانی ها، ارائه آثار مکتوب و صوتی تصویری، به سوالات علاقمندان در مورد اسلام پاسخ می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگم كار فرهنگي! مسؤولين ما ياد بگيرن!
عبدالله خاكي
علي آقا !اهل مطالعه وتحقيق وبررسي باش. چون ما اكثر هنرمندان زن ومرد البته جوان مان راجهت تبليغ فرستاديم وما سنگ تمام گذاشته ايم و شما از ديگران تعريف مي كنيد. شايد نتيجه كار ما هم از سايت ها بيرون آمد عجله نكن وصبور باش...
Iran, Islamic Republic of
هنرمندان!؟
اکثر!!؟
نتیجه کار که بیرون آمده است با عکس و ...
البته شاید نظرتان به صورت طعنه بوده است!نه!؟
Iran, Islamic Republic of
هنرمندایی که رفتن نتیجه اش شاید بی ایمان شدن برخی شده باشد ولی مسلمان شدن! فکر نمی کنم!