شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱

دستور وزیر برای تجدیدنظر قرارداد رحمتی

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 367596
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پولی نداریم که بخواهیم بالای یک میلیارد تومان به کسی پرداخت کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پولی نداریم که بخواهیم بالای یک میلیارد تومان به کسی پرداخت کنیم.

بهرام افشارزاده در پایان نشست مدیران فوتبال باشگاه‌های ایران با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این جلسه صحبت‌هایی در خصوص رعایت سقف قرارداد، مسائل اخلاقی، برگزاری اردوها و ... مطرح شد. مدیران عامل باشگاه‌ها هم مشکلات خود را اعلام کردند.

وی در خصوص اینکه آیا وزیر ورزش در جلسه گفته سقف قرارداد باید یک میلیارد تومان باشد یا خیر، عنوان کرد: سقف قرارداد در فوتبال یک میلیارد تومان است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود رحمتی حدود ۱.۵ میلیارد تومان از پیکان گرفته است گفت: در این مورد با مدیرعامل باشگاه پیکان صحبت کنید. قرار است درباره قرارداد رحمتی با پیکان تجدید نظر صورت گیرد.

افشارزاده یادآور شد: برای فصل جدید بازیکنی بالای یک میلیارد نداریم و به زودی تکلیف سنگربان تیم ما مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه اگر بازیکنانی مانند نکونام، تیموریان و حیدری بخواهند به باشگاه استقلال بیایند آیا با این مبالغ حاضر خواهند شد قراردادی امضا کنند گفت: پولی نداریم که بخواهیم بیش از حد مجاز به این بازیکنان پرداخت کنیم.

افشارزاده در خصوص اینکه تکلیف این بازیکنان چه می‌شود گفت: من صحبتی با هیچ کدام از این بازیکنان نداشتم.

خبرنگاری پرسید چطور است که عمران‌زاده با استقلال ۲ میلیارد تومان قرارداد بسته که افشارزاده در پاسخ به او گفت: چه کسی این حرف را زده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *