دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۴
۱۱

ژنرال ایرانی مبارز با آمریکا +عکس

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 367238
بر خلاف آن چه کارشناسان غربی،برای تفهیم «شهادت طلبی» مصداق می نمایند، «شهادت طلبی» در «مکتب روح الله»، مصادیق حقیقی و پرشکوهی چون «او» دارد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، چند سال پیش، جمله ای به نقل از «شمعون پرز» رئيس جمهور فعلي رژيم صهيونيستي در رسانه ها منتشر شد به این مضمون: «خاورميانه، روي انگشت اشاره قاسم سليماني مي چرخد.» هنوز تکذیبی از سوی این دایناسورِ صهیونیست درباره این جمله انجام نگرفته است، طرفه این که اگر چنین توصیفی از سوی چنان شخصی درباره علمدارِ «سپاه قدس» ساخته‌گی هم باشد، طی چند سال گذشته، جملاتی از این قبیل، به قدری از سوی چهره های حقیقی و حقوقی غربی و متخاصم با اسلام اظهار شده است که نوبت به آن جمله‌ی کذایی نمی رسد.

امروز «حاج قاسم سلیمانی» برای «شیطان اکبر» و شیطانک های اذنابش، «ژنرالی بی سایه» است که باید ارتشی از «جیمز باند» ها، «جک بائر»ها، «آیرون من»ها، «بت من»ها و ... به جنگش بروند و «رویای آمریکایی» از کابوسِ او نجات دهند. اما در میان فرزندان «حضرت روح الله» کیست که نداند؛ «حاج قاسم سلیمانی» کارگرزاده ای که نان و خرما، خوراکش بود و «انقلاب اسلامی» سودایش، شمشیری است از شمشیرهای «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه)» و برنده ترین سلاحش، عشق به «شهادت» است. و این همان رمزی است که یانکی ها از درک آن عاجزند. کارشناسان موسسات ریز و درشت غربی، امروز برای تفهیم «شهادت طلبی» به جنگ‌سالارانِ درمانده‌ی خود، مشتی جاهل و بیمارِ وهابی را مصداق می نمایند که با انفجار خود، زنان و مردان غیرنظامی را به خاک و خون می کشند، غافل از این که، «شهادت طلبی» در «مکتب روح الله»، مصادیق حقیقی و پرشکوهی چون «قاسم سلیمانی» دارد. سرداری که لحظه لحظه‌ی حیاتش، به معنای مرگ و نیستی چکمه پوشان صلیبی و قصابان صهیونیست است.
خداوندا ! حیات این سردارِ غرورآفرین را طولانی بگردان و دیدارِ محتومش را با یاران شهیدش، آن گونه مقدر ساز که آرزویش را دارد


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دست حق و دعای ملت عزیز ایران و مادران شهید پشت و پناهش باش . ان شاالله .
اجاقی
Iran, Islamic Republic of
سردار بزرگوار اسلام
خدا طول عمر با عزت و موفقیتهای روز افزون به شما عنایت کند، لطف خدا و دعای خیر همه مسلمین و مظلومان جهان پشت و پناهت باشد.
همه دوستت داریم سردار
موسوی
Iran, Islamic Republic of
همیشه سلامت و در پناه خدا باشی . ما دوست دار شما هستیم.
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم رو عشقه.وقتی میبینم امریکاواسراییل وایادی وجیره خوارانش از این مرد بیشه های نبرد می ترسند به خودم ومردان دلاور این مرزوبوم افتخار می کنم .خدا وجودش رو برای ایران واسلام تاظهور منجی عالم حفظ کند واورا از سردارانش قرار دهد.
زهرا
خدا عمر با برکت و با عزت به این سرباز دلاور ولی فقیه و امام زمان بده
United States
ماشالله چشم نخوره اتشالله هزار الله اكبر
سعید
درود بر حاج قاسم
Iran, Islamic Republic of
انشاالله تا زمانی که نظام واسلام به ایشون نیاز داره خدا حفظشون کنه و آخروعاقبت ایشون ختم به شهادت شود.
Iran, Islamic Republic of
خداوند ايشان را براي اسلام و مسلمين همواره حفظ و مساعدت نمايد .انشاالله
مهدی
خدایا او را از خطرات محافظت بفرما وبر دشمنانش پیروز
منصور
United Kingdom
سلام برشما-یادتان باشد که حاج قاسم یکی دوتا نیست.شکرخدا ایران افراد زیادی چون ایشان دارد.بچه های ایران همه حاج قاسم هستندوجز خدا به چیزی فکر نمیکنند ومی خواهند شناخته نشوند.