دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲۱
۵۹
عضو مجمع تشخيص مصلحت در اجتماع بزرگ «لبيك»:

اهرم‌های تحریم و تكفیر دیگر كارایی ندارند/ تحولات عراق جنگ عده‌ای مزدور به نیابت اربابان خود است

مداحی سلحشور و اجرای ترانه لبیک توسط زمانی +فیلم
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 367035
اجتماع بزرگ «لبيك» مردم تهران در حمايت از حريم‌ها و حرم‌هاي اسلامي عصر سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در ميدان امام حسين(ع) تهران برگزار شد.
اهرم‌های تحریم و تكفیر دیگر كارایی ندارند/ تحولات عراق جنگ عده‌ای مزدور به نیابت اربابان خود است
به گزارش جهان، در ابتدای این مراسم، مردم با شعار مرگ بر امریكا و لبیك یا حسین، حمایت خود را از حریم‌ها و حرم‌های اسلامی اعلام داشتند.

بر اساس برنامه‌های اعلامی قرار بود، سرلشكر صالحی فرمانده كل ارتش و سرلشكر جعفری فرمانده كل سپاه در این اجتماع حضور پیدا كنند، كه به دلیل همزمانی این برنامه با جلسه شورای عالی امنیت ملی این دو مقام عالی رتبه نظامی كشور نتوانستند حضور پیدا كنند.

در این مراسم سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، سردار مصطفی محمدنجار وزیر سابق کشور و وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس و سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ حضور داشتند.


در این مراسم سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای راهبردی روابط خارجی به سخنرانی پرداخت و مهدی سلحشور نیز به مدیحه‌سرایی پرداخت. همچنین حامد زمانی خواننده انقلابی کشورمان در این مراسم سرودهای انقلابی را اجرا کرد.

دكتر سعید جلیلی، عضو شورای راهبردی سیاست خارجی طی سخنانی در این مراسم گفت: امروز تزویر نظام استكباری بر جهانیان آشكار شده و آنانی كه بدترین رفتار تروریستی داشته‌اند مدعی مبارزه با تروریست هستند. وی اظهار داشت: امام(ره) بزرگوار نهال طیبه‌ای را در جهان كاشت كه این نهال امروز تبدیل به یك درخت قدرتمند و تنومند شده است. جلیلی افزود: نهال انقلاب اسلامی مثل یك شجره طیبه در جهان اسلام شكل گرفت و جهانیان ناباورانه شاهد تنومندتر و پربارتر شدن این نهال بودند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000367/nf00367035-3.jpg


عضو شورای راهبردی سیاست خارجی تصریح كرد: نهال انقلاب اسلامی با پیشرفت و مقاومت معادلات قدرت در جهان را تغییر داد و شكل جدیدی از مردم‌سالاری را به جهانیان نشان داد.

به گفته جلیلی، شكل جدید مردم‌سالاری در جهان امروز فقط منحصر به ایران نیست بلكه در بین ملل دیگر نیز تكثیر و تبدیل به الگو شده است. وی تأكید كرد: امروز دنیای اسلام پس از نیم قرن به خوبی می‌بیند كه اگر دعوت خداوند و پیغمبر را پاسخ دهیم چه حیاتی خواهیم یافت، چراكه شاهد بودیم وقتی ملت ما چنین دعوتی را اجابت كرد، حیات و قدرت جدیدی یافت و سیر پیشرفت او یك شتاب قابل توجه پیدا كرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان كرد: امروز حزب‌الله لبنان با همین نگاه توانست جنوب كشور لبنان را آزاد كند و حماس در فلسطین با جنگ ۲۲ روزه صهیونیست‌ها را شكست داد و امروز به قول سیدحسن نصرالله دوران پیروزی‌های جهان اسلام شكل گرفته است. جلیلی با بیان اینكه امروز دنیای استكبار همچون قدیم نمی‌تواند منویات غلط خود را دنبال كند، گفت: امروز جهان اسلام مسیر صحیح را پیدا و دعوت خداوند و رسول را اجابت كرده است. بنابراین قدرت جدیدی حاكم شده است. وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند جهان اسلام را مسئول اختلافات كنند، اما امروز با پدیده‌ای روبه رو شده كه هر روز نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌كند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000367/nf00367035-2.jpg

پوشالی بودن نظام استكبار آشكار شده است

به عقیده دبیر سابق شورای امنیت ملی این پدیده سبب شده نه تنها قدرت پوشالی نظام استكبار را به جهانیان نشان دهد بلكه پرده از تزویر آنان نیز برداشته است.

وی ادامه داد: نظام استكبار دست به ظلم زد چون می‌گفت ما قدرت و زور داریم، اما امروز جهانیان پوشالی بودن زور آنان را به چشم می‌بینند؛ كسانی كه خودشان سلاح كشتارجمعی را به كار می‌بردند، مدعی مبارزه با سلاح كشتارجمعی بودند و كسانی كه نقض حقوق بشر می‌كردند، مدعی حقوق بشر بودند. امروز نیز این افراد كه بدترین رفتار تروریستی را داشتند، داعیه‌دار مبارزه با تروریست شده‌اند. جلیلی تأكید كرد: امروز نظام استكباری با چند مزدور اجیر شده می‌خواهند برای مقابله با ملت عراق و جهان اسلام بیایند اما موفقیتی حاصل نخواهد شد.

اهرم‌های تحریم و تكفیر دیگر كارایی ندارند

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با تأكید بر اینكه امت اسلام با توجه به رمز وحدت موفقیت بیشتری را به دست خواهد آورد، گفت: امروز دیگر دشمن نمی‌تواند خواسته‌های غلط خود را دنبال كند چراكه اگر مسلمانان متحد شوند، قدرت زیادی آزاد می‌شود.

وی اضافه كرد: اهرم‌های تحریم و تكفیر توسط امریكا و اسلام امریكایی به كار گرفته می‌شود اما خود آنان نیز متوجه شده‌اند تمدن جدیدی در حال شكل‌گیری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه دشمن امروز عده‌ای مزدور را اجیر كرده تا قدرت جهان اسلام را به چالش بكشد، گفت: تحولات امروز عراق جنگ عده‌ای مزدور به نیابت اربابان خود است.

جلیلی خاطرنشان كرد: امریكایی‌ها از شكست در عراق با اعزام عده‌ای تروریست و مزدور سعی می‌كنند شكست‌های خود را جبران كنند چراكه آنان سعی كردند سوریه را كه دژ مقاومت جهان اسلام بود، از بین ببرند اما پس از شكست در سوریه به عراق رفتند تا نقشه‌های خود را در عراق دنبال كنند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000367/nf00367035-1.jpg

وی تصریح كرد: دنیای استكبار دیگر نمی‌تواند خواسته‌های خود را بر ملت‌ها تحمیل كند و دنیا نیز حمایت استكبار از دیكتاتورها را مشاهده می‌كند و این دستاورد عظیمی است.

وی تأكید كرد: آنها فهمیده‌اند اسلام قدرت بزرگ فرداست و نشانه‌های روشن آن را به وضوح امروز می‌بینند و می‌بینند آنچه تحت اسلام ناب كه امام (ره) در ۵۰ سال پیش، یعنی ۱۵ خرداد به جهانیان نشان داد به درخت بزرگ و تنومندی تبدیل شده است و این درخت یك درخت قوی است كه با چنین بادهایی نخواهد لرزید و هر روز میوه‌های جدید خواهد داد و این در عراق، ایران، لبنان، غزه و فلسطین میسر نخواهد شد و این بیداری اسلامی كه شكل گرفت آنها می‌دانند كه این بیداری را نمی‌توانند به محاق ببرند و این یك قدرت بزرگ است كه باید در قالب یك تمدن بزرگ ورود پیدا كند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یكی از افراد به اصطلاح استراتژیست امریكایی ۱۴ سال پیش مقاله‌ای نوشت و گفت كه ما برای مقابله با اسلام چاره‌ای نداریم الا اینكه در كنار تهدیدها و همه فشارهای سخت افزاری جهان اسلام را بین دو اسلام مخیر كنیم؛ اسلام لیبرال یا اسلام متحجر از جنس همین گروه‌های تكفیری تا بتوانیم منویات خود را به وسیله این دو اسلام پیش ببریم.

جلیلی ادامه داد: این راهبردی بود كه ۱۴ سال پیش یكی از همین امریكایی‌ها نوشت و مبنای عملیاتی آنها قرار گرفت. چرا؟ چون آنها می‌دانند كه امروز فقط با تهدید نمی‌توانند در برابر جهان اسلام بایستند، بلكه جهان اسلام امروز راه خود را پیدا كرده است.

وی یادآور شد: اینها خواستند با اسلام امریكایی كه یا در شكل متحجر و تكفیری آن شكل پیدا كند یا در شكل لیبرالی آن مانع اسلام شوند. یكی از آنها در قالب تكفیری منكر حق انسان‌ها شود و یكی دیگر در قالب لیبرال از تكلیف انسان‌ها امتناع كند؛‌ آنها از هر دو اینها می‌ترسیدند، اما اسلامی كه امام آورد هم بر حق انسان‌ها و هم بر تكلیف انسان‌ها تأكید داشت و او می‌گفت حق انسان‌ها این است كه پیشرفت كند و آرمان‌های خود را دنبال كنند و تكلیف خود را در قبال انسان‌های دیگر و مسئولان عمل كنند و از حقوق خودشان دفاع كنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه آنها از چنین اسلامی احساس نگرانی می‌كنند، تصریح كرد: این است كه اگر آنها یك حمله گاز انبری شروع می‌كنند و امریكا اسلام امریكایی شكل داده است و یكی تهدید و تحریم را به كار می‌برد و دیگری تكلیف و تكفیر و تحریف چهره اسلام را برعهده می‌گیرد برای این است كه مانع موفقیت اسلام ناب محمدی(ص) شوند؛ امروز آنچه برای ملت ما، جهان اسلام و مردم منطقه اهمیت دارد وحدت حول اسلام است و این وحدت است كه اجازه ندهد كسانی نتوانند دعواهای كهنه شیعه و سنی و عرب و عجم را دوباره مطرح كنند و برای سال‌ها و قرن‌ها مطامع خود را تأمین كنند.

جلیلی یادآور شد: همان‌طور كه ملت ما نشان داد می‌توان با وحدت حول محور ولایت این موفقیت‌های بزرگ را به ثمر رساند. جهان اسلام هم می‌داند با وحدت حول قرآن كریم و منویات اسلام می‌تواند پیشرفت‌های بزرگی را رقم بزند. امروز آنها می‌بینند وقتی در عراق دولت مردمی شكل می‌گیرد و همین وحدت و مرجعیت دینی و اسلام است كه اجازه نمی‌دهد مردم‌سالاری واقعی را دشمنان بخواهند به شكست بكشانند. همچنان كه در ایران دیدند وقتی كه وحدت و جمهوریت حول ولایت شكل می‌گیرد در فتنه ۸۸ همان ولایت اجازه نمی‌دهد كه آرای مردم وتو شود امروز هم می‌بینند كه همین نگاه و اندیشه دینی است كه اجازه نمی‌دهد در عراق همین مرجعیت دینی است كه پشتیبان دولت منتخب مردم می‌شود و اجازه نمی‌دهد آنها مطامع خود را دنبال كنند.


وی یادآور شد: ما در دوران پیروزی‌ها هستیم و پیروزی‌های بزرگ‌تری برای جهان اسلام رقم خواهد خورد و امریكا و مزدوران و نوكران او هیچ غلطی نخواهند كرد. اگر آنها می‌خواستند به كمك چند مزدور موفقیتی را به دست آورند در دفاع هشت ساله مزدوری به اسم صدام را به كار گرفتند و تمامی امكانات را دراختیارش قرار دادند و همین كسانی كه ادعای حقوق بشر و ادعای مبارزه با سلاح كشتارجمعی داشتند، مردم سردشت را به خاك و خون كشیدند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همین قدرت‌هایی كه امروز در برابر جهان اسلام ایستاده‌اند تمام توان خود را به كار بردند كه عروسكی مانند صدام را در برابر ملت ما قرار دهند. امروز صدام كجاست و ملت ما و قدرت جهان اسلام كجاست؟ اینها خودشان وارد صحنه شدند و در اشغال عراق و افغانستان چه موفقیت‌هایی توانستند به دست آورند؟

جلیلی در پایان یادآور شد: امریكا تنها نیامد و همه قدرت‌ها در كنار او قرار گرفتند. لذا این درس را بگیرند كه امروز با چند مزدور اجیر شده كه بخواهند به مقابله با جهان اسلام و ملت عزیز عراق بیایند هیچ موفقیتی را به دست نخواهند آورد و ان‌شاءالله ملت‌های منطقه و دولت اسلام با توسل به قرآن كریم و ولایت و با توجه به وحدت كه رمز اصلی است موفقیت‌های بزرگی را به دست خواهند آورد.

منبع: جوان و تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دنیایی عجیب است : سیمای جمهوری اسلامی از انعکاس این مراسم جز کمی خوداری کرد ،

آقای ضرغامی این تذهبون ؟
Iran, Islamic Republic of
در سیاست رسانه ای ایران گروهک داعش باید بعنوان عوامل بعثی ها و باقی مانده های رژیم صدام معرفی شوند و به هیچ وجه مسئله سنی و شیعه نباید مطرح شود با این سیاست چنانچه روزی ایران مجبور به دخالت در عراق و رویارویی با داعش شود توجیه سیاسی مناسبی وجود خواهد داشت
ف
Iran, Islamic Republic of
جالب بود!خداکندکه این حقایق برای همه مسئولین روشن باشدوبدانندباچه کسی روبرویند!وطلب صلح وآرامش ازکسانی که مایع سلب آرامش جهانی اند نکنند!!
Iran, Islamic Republic of
اکثر اینها حقوق بگیر و کارمند حکومت هستند.
خدایا ما را و کشورمان را از دست اینها نجات بده.
34 سال در عقب ماندگی به سر می بریم.
روز خوش و آرامی نداشتیم. سختیها و گرانی ها دیدیم . جنگ،بسیج و گشت ارشاد دیدیم. آلودگی هوا و نابودی محیط زیست دیدیم. بی عدالتی دیدیم. اختلاس و دزدی دیدیم.
تظاهر به دینداری و دروغ گویی دیدیم.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
شما مگر از این خکومت حقوق نمی گیرید ؟؟؟ یا نکنه شما از سیا یا موساد حقوق می گیرید؟؟ البته با این نوع نوشتارتون بعید هم نیست .
م
به غیر از بند اول شاید بقیه حرف هایتون درست باشه ولی حمایت و دفاع از حرم اهل بیت چه ارتباطی به عقب ماندگی و ... دارد . البته مشکلات شما برای همه مردم ایران قابل درک است اما دفاع از اسلام و ناموس مسلمان بسیار مهم است
Iran, Islamic Republic of
همه اراجیفی که به هم بافته جز اندکی دروغ است... شما چه چیز رو داری تأیید میکنی؟!
Iran, Islamic Republic of
لعنت به داعش وبرادر ایرانیش فتنه
امید
ان شاالله خدا بهت آرامش و دیده ای بده که بتونی زیبایی های بی نظیر این نظام الهی رو ببینی...
سعید110
تمام این چیزایی که میگی دیدی از افرادی دیدی که قبله شون آمریکاست.
تشخیص شون برای یکی مثل شما مشکله چون استتار کردند.
اگه خود آمریکا بروی، هزاران برابر بیشتر و واضح تر خواهی دید.
واسه همینه که ما هیچ رقمه با آمریکا و آنهایی که به طرف آمریکا غش می کنند کنار نمیایم.
Iran, Islamic Republic of
تا نادانهایی مثل تو در ابن کشور وجود دارند... وضعمون از این بهتر نخواهد شد.
جنگ رو به ما تحمیل کردن. اگه بسیج نبود که الان من و شمایی نبودیم تا اینطور ازادانه و بدون هزینه اظهارنظر کنیم و از عالم و آدم طلبکار باشیم. تازه اونهم در یک سایت اصولگرا که نظراتمون رو هم منتشر کنه. به خدا اگه فقط گاهی از عقلمون استفاده کنیم جای دوری نمیره. متاسفم واسه این طرز فکر سطحی و کوته نگریتون که چنین نگاهی به ذخایر استراتژیک کشور مثل بسیج دارین که از خدا میخواین شما رو از دست اینها نجات بده. شما آزادیتون رو مدیون همین بسیجی ها هستید. بسیجی یعنی مردمی که در مواقع خطر و سختی پشت همدیگه رو خالی نمی کنن. بسیجی یعنی مرد میدان های سخت ... گمنام و بدون ادعا
واگربسیج نبود .... ...خودت ... داعش ویاصدام وانوقت به ارامش خوبی می رسیدی
محمد
شما می تونی عینکت رو عوض کنی یا اگه نداری عینک بزنی. ما همه اینهایی که گفتی رو دیدیم اما بسیار زیبا تر دیدیم. بسیج نماد مردم سالاری نظامه.
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
عبدالله
نه اینکه زمان شاه که ارباب خودت یا پدرت بود خیلی پیشرفته بودم. بنده خدا اگه جوونی و نمی دونی برو بپرس. حداکثر توان تولید مدیریت دولت 2500 ساله شاهنشاهی آفتابه لگن بود. نه فرستاده سفینه به فضا. بنده خدا اگه جوونی بپرس اگه مسن هستی هم می دانی که وقتی جنگ شد ما حتی سیم خاردار از کره شمالی وارد می کردیم. الان زیردریایی و موشک دور برد تولید می کنیم. باز هم برات بنویسم بچه جون؟
چهار تا مثل تو شاید قبل از انقلاب عقب مانده مالی نبودید اما اکثریت مردم مشکل داشتند والان وضعیت خیلی بهتره. الان مقتدر هستیم. سر افراز هستیم. رهبری الهی داریم.مردمی ولائی داریم. ما که مشکلی نداریم و این انقلابو با همه کاستی هاش می خواهیم و تا قیام امام زمان (عج) پاش می ایستیم.
ضرب در1000ومیلیون ها...
حقگو
بنده خدا بسیج و بسیجی جان خودش رو داد که مادر و خواهر و زن و بچه شما حضور اجنبی های هیکل گنده بی دین عراقی رو کنار خودشون نبینن شما یا دوست داری از اون حرکتها ببینی یا نقش بسیج رو ندیده گرفتی بالام جان...
شمادرکدوم لشکرشمشیرمی زنی ازشواهد پیداست که ...وقتی ازبانوی اسلام بعدازآنهمه مرارت وسختی که درکربلا دیده بودند پرسیده شد آیا ندیدی چه برسرتان آمد ...فرمودند : مارایت الا جمیلا ...حال شماکه صدات ازجای گرم بلند میشه داری تو جبهه یزیدیان شمشیرمی زنی که چه؟ که بگوئی مشکلات داری ؟ واقعا که !!!!!!!!!!
یکی نیست به این اح.. بگه آرامشی که توی این 34 سال داشتی از همت همین عزیزان بوده و در صورت نبود این افراد با غیرت امروز می بایست چکمه شاه رو می لیسیدی.
اگر همین بسیج با روحیه ی انقلابی و عاشورایی نبود امثال داعش برای راحت رد شدن از صراط از پا آویزونتون میکردن و باید به اینا می گفتین"آقادایی"
در عجبیم که دفاع از ناموس و کیان کشور و مملکت را باعث عقب ماندگی می دانید
متاسفم که امثال شما همیشه در کنج عافیت خزیدید و بدون دادن هزینه همیشه طلبکارید
از هموطن بودن با امثال شما شرمم می شود
جواد
آقا دایی رو قشنگ اومدی.
محمود
از وطن فروشان فتنه جز اين چه انتظارداريد؟
انتظار داريد بروند با داعش بجنگند؟
مگر خودشان از داعش بهترند؟
اونايي كه درفتنه حجاب از ير ناموس مردم مي كشيدندوهركس را كه ريش داشت بدون سؤال از اينكه چكاره است به قصدكشت مي زدند؟ وپيرمرد راننده اي را كه فقط اعتراض داشت كه راه را نبنديد وبگذاريدمابرويم طوري زدندكه اورژانس اورا بيهوش از صحنه خارج كردو.....وتازه همه اينها درمملكت اسلامي ايران بود. چه انتظاري داريد؟ شما چقدرساده ايد اينها اگر دستشان برسد همين الان باداعش متحد ميشوندودرداخل ايران جنگ نيابتي راه مي اندازند
خب پاشو برو یه کشور دیگه ای که دوست داری
ارمان
احتمالا از داعشی ها هستی که از این قضیه ناراحتی
خسته نباشید چرا اطلاع رسانی از صداو سیما نشد -لطفا صدای حاج مهدی سلحشور را بگذارین
محمد
پیشنهاد میکنم لااقل شبکه قرآن و معارف این گونه مجالس را پوشش دهد
سلام بر بسیجیان مدرسه عشق
درود بر جلیلیییییی
Iran, Islamic Republic of
اینها چرا اینجا روی صندلی نشسته شعار میدهند اگر راست میگویند بروند داخل خاک عراق
امید
ب چشم عزیزم!
فرمان آقا بیاد با سر میریم
Iran, Islamic Republic of
چشم ای داعشی محترم
نه عزیزم! نوبت شماست که برین با داعش بجنگید. مگه نمی گفتید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران! حالا داعش داره مرزهای غربی ایران رو تهدید می کنه. الآن وقتشه که برید و جانتون رو فدای ایران کنید. اینهایی که اینجا نشستند و شعار می دن، اومدند تا به رهبرشون اعلام آمادگی کنند. اما شما که این حرفها سرتون نمی شه، باید برین و توی مرز، آماده جانفشانی برای ایران باشید. حامی اصلی داعشی ها همون اسرائیله که شما در دفاع از اون، شعار نه غزه نه لبنان سر دادید. حالا داعش به نمایندگی از اسرائیل، اومده مرزامون رو تهدید می کنه. نمی خواین جونتون رو فدای ایران کنید؟؟؟
آفرین
تحلیل درستی است
مرد باید پای حرفش بمونه
اونم ادعایی که به خاطرش سطل آشغال دود کردن و زندگی مردم رو به آتیش کشیدن
حالا مرزهای ایران داره تهدید میشه
باید برن توی مرز و خط مقدم با داعش مبارزه کنن
توچراپشت میز نشستی وداری کامنت می گذاری پاشوبروبجنگ بجای کامنت گذاشتن اگرراست می گی !!!!!!!!!
ف
هم وطنم الانی که توخونت نشستی پای اینترنت وازهمه جابیخبری خیلیا اسم نوشتن برااعزام به جبهه ئ علیه داعش وتکفیریاهمونطورکه شهیداسکندری روسربریدن وعکسش توانترنته نه فتوشاب بودونه چیز دیگه؟اونم یه ایرانی بودباهمین عقیده دکترجلیلی و...!!!!!!!!
اشكذري
اگر هيچ دليلي بر حقانيت اسلام ناب محمدي نباشد، جنايات وحشيانه و غير انساني تكفريها ،حقانيت روش و مكتب اهل بيت عليهم السلام را به بهترين وجه اثبات مي كند. تمام دوستداران اهل بيت عليهم السلام اعم از شيعه و سني از اين جنايتكاران غير انساني پست تر از حيوان، بيزار هستند.
مهدی
عزیزان!
وقتی یه ویدئو رو تو یه خبر میذارین لطفا عنوانش با محتواش هماهنگ باشه. تو عنوان خبر نوشتین مداحی سلحشور و حامد زمانی بعد یه ویدئو دو دقیقه ای و 40 مگابایتی گذاشتین که هیچ کدوم از اینا توش نیست اینا حق الناسه!!!
محمد جلیلی
بابا .خیلی زوده دارین برای سعید جلیلی برای ریاست جمهوری تبلیغ میکنند.هنوزتاسال96 خیلی مونده.ما هرگز به افرادی مثل مصباح وجلیلی رای نمیدهیم با این تز فکری که مملکت نیاز به اقتصاد ندارد بلکه نیاز به فرهنگ جبهه پایداری دارد. تفکرات انها این است که دروغ است اصلا ما تورم نداریم اصلا بیکار نداریم وضع معیشتی خیلی عالی است . چیزی که نیاز است فرهنگ است نه . پل جاده بیمارستان مدرسه درمانگاه دانشگاه سد وغیره
حجت
Germany
مشکل از شماست که همه چیز را سیاسی می بینید ما دوست داریم رئیس جمهور به این مجالس بیاید ولی آیا افتخار می دهند ؟؟؟ مشکل از آن هاست که نمی آیند نه از این ها که می آیند .

کسی منکر مشکلات و معضلات نشده ولی مهمترین چیز فرهنگ هست فرهنگی که مقام معظم رهبری حاضر است جانشان را در ان راه بدهد فرهنگ درست شود اقتصاد درست می شود دزدی نمی شود اختلاس نمی شود ادعا نمی شود ....

تا امثال شمایی که کوته بین و ظاهر بین هستید در این مملکت فکر نمی کنم پیشرفت کنیم
وقتی حد دیدتون اینقدرتنگه چه باید گفت انتظاربیشترازین ازشمانمیره !!!!!!!!!
حسین ف
جناب اقای جلیلی اولا در ان هشت سال خیلی جاده ها و پلها و سدها ساخته شد دوما نگران سال ۹۶ نباش زیرا زیاد نمانده است فقط سه سال مانده است تمام پروزه ها را خواباندند و جلو وامها را گرفتند قیمت بنزین را بالا بردند و گاز و برق واب را هم همینطور و یکشبه تورم را به ۱۶ پایین اوردند من از شهر خودم میگویم که اقتصاد در کما میباشد اقایان هنوز در حال حذف نیروها و گماردن افراد خود هستند من نمیدانم وقتی تورم از ۴۶ به ۱۶ پایین بیاید بیکاری پایین نمیاید قیمت شیر را که بالا بردند و بازار هم هر کاری میخواهد میکند و...
ا.م
نگران نباش او دیگر نامزد نمیشه

برید با سبد کالا حال کنید
چه اجتماع عظیمی!!!!! قبلنا بیشتر آدم جمع می کردید.
حجت
Germany
من بودم خیلی ها هم اومدن تازه وسط هفته هم بود .

تا کور شود هر آنکه نتواند دید
حق بین
ا- اگر این اجتماع رو از قاب تصویر چشمان مبارک خودت می دیدی نه از اینترنت! اونوقت به عظمت اون پی می بردی
2-عظمت این اجتماع به افرادی بود که در آن شرکت داشتند. صلابت و انگیزه ای که در پیر و جوان و مرد و زن تک تک اون اجتماع بود فکر تعرض به ایران و حرمین رو از داعش و پشه های ایرانی اطراف اون دور می کنه.
3-داعشی ها پیام این تجمع رو گرفتن شما نمیخواهید این پیام رو دریافت کنید؟
تاکورشود ....
حسین ف
اگر به میهمانان سکه طلا میدادند شاید شما صف اول میایستادید
babak
United States
آره بابا البته به ماها طلا هم بدن همچین مجلس خرافه گویی نمیایم ولی یک عده فقط به عشق ساندیس واسه این مجالس سرو دست میشکنند البته یک عده که خیلی هم زیاد نیستند بلا نسبت اکث مردم ایران
شما توی کدوم لشگر نیزه می پرونی؟
لشگر عمر بن سعد یا حرمله یا شمر یا ... !
خوش به حال داعشی ها که یه حامی با نمکی مثل تو دارن!
جواد
و البته یه کم ...
ما سینه چاک مذهب تشیع و امامان عزیزمان هستیم اما باید حواسمان باشد که دشمن درصدد است جنگ با داعش را جنگ شیعه و سنی معرفی کند و این یک خطر بزرگ است و انتظار می رود ما در دام دشمن نیفتیم مخصوصا مسئولین محترم
با داعش میجنگیم اما به عنوان مسلمان دوشادوش برادران اهل سنت در مقابل گروه تکفیری
چرا اینقد جهان نیوز جان دیر لینک میشی و به روز نیستی و متن پیامها را نمیذاری
جلیلی مچکریم
قشنگ بود
هرکی بهش نگاه چپ داشت خونش پای خودشه
به این عکس ها خیره شود خیره شو
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حزب الله