دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

موسوی در صدر بهترین مدافعان ایستاد

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 366792
محمد موسوی در پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ جهانی والیبال عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با ۰.۹ امتیاز در صدر بهترین مدافعان روی تور این مسابقات ایستاد و بازیکنانی از بلغارستان و ایتالیا در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین فابین از لهستان با ۶.۵۷ پاس صحيح در هر ست رده نخست بهترين پاسورهاي ليگ جهاني را به خود اختصاص داده است. سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملي والیبال ايران نيز با ميانگين ۵.۶۸ پاس صحيح در هر ست در رده دوم اين رده‌بندي ايستاد.

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا بیشترین عنوان‌های برتر را به خود اختصاص دادند که در فهرست امتيازآورترين بازيكنان ليگ جهاني آندرسون ماتیو از آمریکا با ۱۷۹ امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. شهرام محمودی از ایران با ۱۳۲ امتیاز در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.

همچنین ساندر تایلور از آمرکا با ۵۴.۸۱ درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از روسیه و لهستان در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران نیز در این فهرست با ۴۲.۷۲ درصد موفقیت در رتبه پنجم است.

در ميان بهترين زنندگان سرويس در پنج هفته ليگ جهاني، هاتت مکس‌ول با میانگین۰.۴۷ امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از بلغارستان و روسیه به ترتیب با ۰.۴۱ و ۰.۳۴ امتیاز در هر ست در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سیدمحمد موسوی در این فهرست در رتبه هفتم است.

زاتورسکی پاول از لسهتان با ميانگين ۳.۰۳ در هر ست در رده نخست بهترين توپ‌گيران پنج هفته ليگ جهاني والیبال ايستاده است. در اين فهرست سعید معروف با میانگین ۱.۹۷ در رتبه چهارم قرار دارد.

در فهرست بهترين دريافت كنندگان، شوجی اریک از آمریکا با ۵۸.۸۶ درصد موفقيت در رده نخست ايستاده است. عبدالرضا علیزده و فرهاد قائمی با ۴۰.۲۹ و ۳۹.۳۸ درصد موفقيت در رده‌های پنجم و ششم دريافت كنندگان پنج هفته ليگ جهاني قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *