سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

نمایشگاه موزه سیار سعد آباد در شفق

يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 366592
فرهنگسرای شفق با مشارکت مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد نمایشگاه موزه سیار را برپا کرده است.
نمایشگاه موزه سیار سعد آباد در شفق
به گزارش سرویس فرهنگی جهان نيوز؛ فرهنگسرای شفق با مشارکت مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد نمایشگاه موزه سیار را برپا کرده است.

این نمایشگاه بخش های مختلفی همچون: جاذبه های طبیعی سعد آباد "عکس و اسلاید"،تابلو های منتخب استاد حسین بهزاد ،تابلو های منتخب استاد میرعماد و موزه میرعماد، تابلوهای منتخب استادمحمود فرشچیان، تابلوهای منتخب کلارا آپکارا، تابلوهای منتخب موزه هنرهای زیبا شامل رنگ روغن قرن ۱۹ و تابلویی از کمال الملک و یک تابلو از دوره صفوی ،سفالینه های لعابدار مربوط به کاخ موزه ملت و زیور آلات ترکمن مربوط به موزه مردم شناسی مجموعه سعدآباد دارد.

دکتر یوسف منصور زاده مدیریت مجموعه سعدآباد، رییس موزه های سعدآباد، رییس اداره کل موزه ها و... از مهمانان این نمایشگاه می باشند.

گفتنی است آثار این نمایشگاه ۴۰ اثر در ابعاد مختلف است. این نمایشگاه از یکم الی هفتم تیر ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان می باشد.

علاقه مندان به بازدید از این آثار هنری –تاریخی میتوانند به نشانی: خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ،خیابان ۲۱،بوستان شفق، فرهنگسرای شفق مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *