دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

سومین شماره نشریه "رمز عبور " منتشر شد

يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 366569
سومین شماره نشریه "رمز عبور " شامل ویژه نامه ای به مناسبت بیست و پنجمین سال رهبری حضرت آیت الله خامنه ای منتشر شد.
به گزارش جهان، در این نشریه که با تیتر اصلی "بر کناره های امن و اقتدار" انتشار یافته ، پرونده ها و گزارش های ویژه ای با موضوع : بازخوانی جلسه ۱۴ خرداد خبرگان ، روایت ۴ ترور ناکام ، برکناری آقای منتظری ، دوازده حکم حکومتی ، هشدارهای مرحوم سید احمد خمینی ، پشت پرده فتنه ۸۸ و نگرانی های فرهنگی رهبر معظم انقلاب به چشم می خورد.

گفتاری از سردار سرلشکر دکتر فیروزآبادی ، ناگفته ها و ناشنیدنی های سعید جلیلی از مذاکرات هسته ای با ۱+۵ ، گفتگو با غلامحسین الهام با عنوان " شورای فقاهتی کودتای ساختاری است "، مصاحبه با سید محمد حسینی، حسین نجات، آیت الله سید احمد علم الهدی، مرتضی آقا تهرانی ، ابوالقاسم طالبی و ... از دیگر مطالب خواندنی این شماره از "رمز عبور" است.

این ویژه نامه همچنین آثار و گفتاری از آیت الله محمد مومن، حجت الااسلام محمد حسن رحیمیان ، حجت الاسلام محمد علی رحمانی ، دکتر مجید شاه حسینی ، دکتر علی باقری ، دکتر احمد توکلی، علی محمد بشارتی ، رحیم مخدومی و حجت الاسلام محسن موسوی فرد را نیز شامل می شود.


کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول "رمز عبور" و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان ها ، این نشریه به آدرس ramzeobour.irنیز در دسترس علاقمندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب عکس و جلد بی نظیری ! صفا کردم . ممنون