شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

داعش ترکیه را تهدید کرد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 365525
پراودا نوشت:‌ این گروه تروریستی پس از حضور در عراق و سوریه قصد دارد بزودی وارد اراضی آذربایجان و ترکیه و قبرس شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پراودا نوشت:‌ این گروه تروریستی پس از حضور در عراق و سوریه قصد دارد بزودی وارد اراضی آذربایجان و ترکیه و قبرس شود.

روزنامه روسی پراودا در خبری نوشت: شبکه های اجتماعی تصاویری را منتشر کرده اند که از قصد گروهک تروریستی داعش برای حضور در اراضی قبرس، جمهوری آذربایجان و ترکیه در آینده خبر می دهد.

برپایه این گزارش،‌ تصاویر یاد شده که از سوی اعضای گروهک داعش بر روی شبکه های مختلف اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که این گروه تروریستی پس از حضور در عراق و سوریه قصد دارد بزودی وارد اراضی آذربایجان و ترکیه و قبرس شود.

این روزنامه نوشت: داعش قصد دارد دولت مورد نظر خود را در اراضی که اشغال می کند ، برپا نماید.

پیش از این گروهک داعش از قصد خود برای نفوذ در کویت خبر داده بود که با واکنش دولتمردان کویتی روبرو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صحت ندارد و نقش بازی کردن ترکیه و داعش برای هم است زیرا یکی از حامیان قوی داعش ترکیه بوده و هست و هماهنگ با ترکیه به عراق حمله کرده اند.
حسام.ب
اولا داعش قدرت خاصی نداره که اگه داشت تا الان ده بار دمشق رو فتح کرده بود در حالیکه تو سوریه داریم میبینیم هیچ پیشروی خاصی نداشته . این تهدید هایی هم که می کنه برنامه ریزی شده ست که ترکیه خودشو پشت این حرفا پنهان کنه که داعش داره ما رو هم تهدید میکنه! قدرت داعش وجود خارجی نداره. وحشی گری و خون خوار بودن نشانه قدرت نیست بلکه نشانه حماقته. یک مشت بدوی احمق زبان نفهم زنا کار افتادن به جان مردم بیگناه بعد هم انتظار دارن به بهشت برن!!!
سیامک
دروغه ،دروغه
تهديد تركيه الكيه ،تركيه از أين گروه حمات ميكنه
حسین
اقای اردغان انگار یادش رفته بعد از موضوع رضا ضراب ،از مواضع غلطش در سوریه و رو در رویی با ایران بد جوری پشیمان شده بود . هنوز با دم شیر بازی میکنه
یکی از بزرگترین شکست خوردگان صحنه سیاست اردوغان بوده و خواهد بود