سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

دادگاه مرسی به تعویق افتاد

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 365307
دادگاه محمدمرسی و 130 تن از اعضای اخوان‌المسلمین به روز 28 ژوئن موکول شد.
به گزارش جهان، خبرگزاری فارس به نقل از «مصری‌الیوم»، جلسه دادگاه محمدمرسی رئیس‌جمهور معزول مصر و ۱۳۰ تن از افراد اخوان‌المسلمین، به روز ۲۸ ژوئن موکول شد.

محمد مرسی و ۱۳۰ تن از افراد اخوان‌المسلمین، قرار بود امروز به اتهام فرار از زندان «وادی‌النطرون» در ژانویه ۲۰۱۱ و پس از پیروزی انقلاب مصر، محاکمه شوند که جلسه دادگاه به تعویق افتاد. دستور جلسه امروز شنود گزارش شاهدان عینی بود.

محمدمرسی و ۱۳۰ تن از افراد اخوان‌المسلیمن متهم به فرار از زندان «وادی‌النطرون» در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ هستند. دادگاه مصر، برخی از اعضای حزب الله و حماس را نیز در این قضیه مجرم اعلام کرده است.

حماس و حزب‌الله لبنان، هرگونه همکاری با محمد‌مرسی و دیگر اعضای اخوان‌المسلمین را در جریان زندان «وادی‌النطرون» نفی کرده‌اند.

محمدمرسی، در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۹۲ با اقدام ارتش از سمت خویش بعنوان رئیس‌جمهور مصر، برکنار شد. تاکنون، محاکم مصری، اتهامات متعددی را به وی نسبت داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *