شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خبرنگاران آرژانتینی به دنبال قوچان‌نژاد

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 365071
تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که خبرنگاران آرژانتینی حضور فعالی داشتند و سعی می‌کردند اطلاعات زیادی از تیم ایران به دست بیاورند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، خبرنگاران آرژانتینی و برزیلی که در تمرین امروز (شنبه) تیم ملی حاضر شده بودند در خصوص بازیکنان ایران اطلاعات زیادی می‌گرفتند و می‌خواستند ستاره‌های ایران را بیشتر بشناسند.

خبرنگاران آرژانتینی از شبکه «تلام» این کشور بودند که از خبرنگاران ایرانی سؤالات زیادی در خصوص تیم ملی می‌پرسیدند. آنها پرسش‌هایی درباره بهترین بازیکن تیم ملی و همچنین برنامه سفر ایران به شهر کوریتیبا داشتند.

این خبرنگاران از امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخواست داشتند تا با بازیکنان تیم ملی که به زبان اسپانیایی مسلط هستند گفت‌وگو کنند اما حسینی به آنها اعلام کرد که امروز فقط امیرحسین صادقی و علیرضا حقیقی با خبرنگاران صحبت خواهند کرد.

البته خبرنگاران آرژانتینی اطلاعات دیگری نیز از تیم ملی ایران داشتند و سراغ رضا قوچان‌نژاد را از نمایندگان رسانه‌های ایرانی می‌گرفتند. آنها شماره پیراهن مهاجم تیم ملی را پرسیدند و می‌خواستند این بازیکن را زیر نظر بگیرند.

همچنین خبرنگاران نیجریه‌ای درخواست کردند که از تمرین امروز تیم ملی کشورمان عکسبرداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *