يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

روحانی:خبرهای خوشی برای تیم ملی دارم

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 364965
رئیس جمهور ایران با بیان اینکه از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتظار دارد در جام جهانی دلاورانه و با روحیه بازی کنند، گفت: در صورتی که تیم ملی بتواند از این مرحله صعود کند، ما خبرهای خوشی برای آنها خواهیم داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسن روحانی در بخشی از نشست خبری خود که امروز شنبه برگزار شد، در خصوص حال و هوای ورزش کشور بخصوص حضور تیم ملی در برزیل با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: این ایام، ایامی است که افکار عمومی متوجه ورزش است. این علاقه خوب است ولی در صورتی که زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را فراهم کند. ان شاءالله که اینطور خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از همه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مربیان و پشتیبانان ورزش، تاکید کرد: این پشتیبیانی‌ها باعث دلگرمی است. من در پیامی هم که برای فوتبالیست‌ها قبل از سفر به برزیل داشتم گفتم که ما از شما بازی خوب طلب می‌کنیم. دلمان می‌خواهد تیم ملی خوب بازی کند. همه دوست داریم تیم ملی موفق شود و به مرلحه بعد برود، ولی بازی حرفه‌ای، با روحیه و دلاورانه برای ما مهمتر است. مردم با نگاه و دعای خودشان پشتیبان شما هستند.

رئیس جمهور ایران ادامه داد: آنچه از فوتبالیست‌ها می‌خواهیم این است که از همه تکنیک‌های خود که آموخته‌اند، استفاده کنند و با هم هماهنگ باشند. بعضی وقت‌ها سر مسائل جزئی هماهنگی ایجاد نمی‌شود که این جای تاسف دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه فوتبالیست ها بنده های خدا به خونه و نون احتیاج دارند آقای روحانی بنده خدا از این لحاظ گفتن
ویلا تو کشورهای مختلف دنیا داشتن هم حتی به چشم این فوتبالیست های پر تلاش نمیاد چه برسه به خبر خوش