جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

بهترین‌الگو‌ی‌اخلاق ازنظرسرلشکرفیروزآبادی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب: 364868
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امام زمان(عج) امروز زنده، ناظر و اسوه اصلی ما هستند و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارقه‌ای از خورشید درخشان مهدوی هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار سرلشگر سید حسن فیروزآبادی، بعدازظهر جمعه در مراسم اختتامیه دهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: اخلاق و سبک زندگی مهدوی اسوه ای به نام حضرت رسول الله(ص) دارد و در راس آن ها علی ابن ابیطالب(ع) و اهل بیت پیامبر و ائمه معصومین هستند.

وی گفت: در زمان ما امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی سفارش حضرت صاحب الزمان (عج) هستند که اسوه اخلاق و سبک زندگی مهدوی به شمار می روند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بهترین راهنما برای اخلاق و سبک زندگی مهدوی اخلاق و سبک زندگی امام(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی بیان کرد: به نمایندگی از میلیون ها بسیجی ابراز می کنم که اخلاق و سبک زندگی مهدوی یک کلمه است و آن هم جانم فدای رهبر است.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه زندگی روزانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب سبک زندگی مهدوی است بیان کرد: روی منبرها، سبک زندگی اباذر و سلمان ، عمار حکیم و سایر اصحاب را بیان می کردند و ما به جان می خریدیم و خود را بر آن اساس می ساختیم و امروز همان سبک زندگی را در ولایت فقیه می بینیم.

وی ابراز کرد: اساس زندگی امام خامنه ای بسیار اندک است و در مصرف غذا اندازه استفاده می کنند و در مصرف پول نهایت دقت و مراقبت را دارند.

فیروزآبادی بیان کرد: امامت یعنی اسوه سبک زندگی و اخلاق زندگی بودن و امام زمان امروز زنده و ناظر و اسوه اصلی ما هستند و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارقه‌ای از خورشید درخشان مهدوی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *