سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

نجات دریاچه ارومیه 15 سال زمان نیاز دارد

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 364805
وزیر نیرو با اعلام اینکه احیای دریاچه ارومیه نیازمند 15 سال زمان است، گفت: 720 مجتمع آبرسانی امسال در کشور از سوی بخش خصوصی عملیاتی می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید چیت چیان با اشاره به اینکه احیای دریاچه ارومیه حداقل نیازمند 15 سال زمان است گفت: انتظار نتیجه عملی کوتاه مدت در خصوص احیای دریاچه ارومیه منطقی نیست.
 
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه دولت برای احیای دریاچه ارومیه مصمم است اظهارداشت: با وجود اینکه در ماه های گذشته اقدامات عملیاتی گسترده ای برای نجات دریاچه ارومیه انجام شده است، اما وضعیت فعلی دریاچه ارومیه بحرانی ملی است.
 
چیت چیان ادامه داد: امروز پس از بازدید از این دریاچه درباره آن اظهارنظر خواهم کرد. اما اینکه مردم انتظار انجام کارهای عملیاتی در اینباره را داشته باشند، به حق است و در اولین فرصت اقدامات انجام می شود.
 
وی با اعلام اینکه در سال جاری 720 مجتمع آبرسانی روستایی کشور از سوی بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد گفت: تکیه بر اعتبارات دولتی طرح ها را با بن بست روبرو خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
آخه قبلا می گفتند قراره صد روزه مشکلات رو حد کنن!
عبدالله
پس کسانی که به خاطر شعارهای انتخاباتی آقای روحانی در مورد احیای دریاچه ارومیه رای دادند. برای 15 سال آینده رای دادند؟