پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

وجود ۶ هزار مدرسه نیمه‌تمام دولتی در کشور

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 364561
رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور گفت: هم اکنون در کشور ۶ هزار پروژه نیمه تمام در زمینه واحدهای آموزشی و مدارس در سطح کشور وجود دارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا حافظی در گردهمایی رؤسای مجامع خیران مدرسه‌ساز که ظهر امروز در سالن باغستان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عدم حضور برخی از رؤسای مجامع خیران مدرسه ساز کشور در این گردهمایی گلایه برانگیز است.

وی افزود: البته برخی از افراد با دلایلی موجه نتوانستند در این گردهمایی شرکت کنند اما در مورد افرادی که بدون اطلاع قبلی در این گردهمایی شرکت نکرده اند عرض می کنم که این عمل آنها نشان دهنده بی توجهی به امر خطیر مدرسه سازی است.

رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور گفت: بحمدالله در سال ۹۳ دیدار مجمع خیران مدرسه ساز کشور با مقام معظم رهبری محقق شد که البته این دیدار خواهش چندساله ما بود و توانستیم از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مدرسه‌سازی و پیشبرد اهداف فرهنگی کشور بهره مند شویم.

وی بیان کرد: براساس تلاش‌های انجام شده توانسته‌ایم موافقت دیدار ۵۰۰ نفر از خیران مدرسه‌ساز کل کشور را با مقام معظم رهبری بگیریم، به طوری که در این دیدار از هر شهرستان ۲ نفر از خیران مدرسه‌ساز می تواند در این دیدار شرکت کنند و از فرمایشات مقام معظم رهبری بهره‌مند شوند.

حافظی خاطرنشان کرد: ما باید قدر این مسئولیتی که بر عهده داریم را بدانیم بنده به عنوان رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور همواره تلاش می کنم تا جایی که امکان دارد در تمام استان‌های کشور حضور فعال داشته باشم و امور مربوط به مدرسه‌سازی را پیگیری کنم.

وی تصریح کرد: هم اکنون در کشور ۶هزار پروژه نیمه تمام در زمینه واحدهای آموزشی و مدارس در سطح کشور وجود دارد که اینها با صرف هزینه بیت المال تا به این مرحله رسیده اند و اگر خیران برای تکمیل این پروژه‌ها کمک نکنند این مدارس به صورت نیمه تمام مانده و تخریب می شوند و ضرر زیادی اتفاق می‌افتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *