دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

رونمایی مرعشی از عطش انتخاباتی کارگزاران/ نامزد می‌شوم

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 364442
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: همایش بزرگ حزب کارگزاران، انتخابات مجلس خواهد بود و بنده نیز قصد کاندیداتوری در این انتخابات را دارم.
رونمایی مرعشی از عطش انتخاباتی کارگزاران/ نامزد می‌شوم
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در حاشیه مراسم بزرگداشت پدر محمد قوچانی با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه دولت اظهار داشت: عملکرد دولت فوق‌العاده و بیش از تصور من بود، هم در عرصه سیاست خارجی و هم در عرصه سیاست داخلی، کشور در مسیر خوبی قرار گرفته است و ۲۴ خردادماه نقطه عطفی بود که کشور را از مسیرهای خطرناک و ناکجاآباد به یک مسیر صحیح و خردمندانه منتقل کرد.

وی ادامه داد: همه ما باید سپاسگزار خداوند باشیم که این نعمت را به ما داد.

مرعشی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه مردم احساس می‌کنند که سفره آنها کوچکتر شده اظهار داشت:‌ مردم مثل شما عجول نیستند و موقعیت‌های خاصی که داشته‌اند را از دست نداده‌اند که حالا بخواهند ناراحت باشند، مردم می‌دانند تحریم‌های سنگین چند ساله با یک سال حل نخواهد شد و مهم بهبودی است که به حمدالله آغاز شده است.

عضو کارگزاران در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کنید مردم از سیاست اقتصادی دولت ناامید شده‌اند، گفت: مردم ایران مردم صبوری هستند و می‌بینیم که در ۳سال آینده نیز این دولت را تأیید خواهند کرد، اصولگرایان در پیشگاه خداوند و ملت ایران خیلی کم خواهند آورد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نقش اصلاح‌طلبان و هاشمی را در پیروزی روحانی چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: یک بسیج ملی به رهبری آقای هاشمی و اصلاح‌طلبان اتفاق افتاد و مردم موقعیت خوبی را پیدا کردند تا کشور را از مسیر غلطی که در آن قرار گرفته بود، دور کنند.

مرعشی همچنین در پاسخ به سؤالی درخصوص دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور،‌ گفت: من خودم در این جلسه حضور داشتم و این دیدارها حتماً ادامه پیدا می‌کند و دفتر رئیس‌جمهور اگر صلاح دانستند خبر آن دیدار را منتشر خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین درخصوص توهین های افرادی نظیر کرباسچی و اعضای ارشد کارگزاران به مردم، تصریح کرد: کارگزاران خدمتگزار و نوکر مردم هستند و با بیان این حرف‌ها از کوره در نخواهند رفت، از شما خواهش می‌کنم از طرف اقلیت مردم صحبت کنید نه اکثریت آنها. هر کس به مردم توهین کرده از طرف آنها از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی همچنین درباره مطرح شدن موضوعاتی نظیر مکتب نیاوران و ارتباط این موضوع با شعار اعتدال، گفت: شعار اعتدال مربوط به خردورزی ایرانیان است، وقتی که هزار سال پیش فردوسی گفته است به نام خداوند جان و خرد، اعتدال نیز ریشه در خرد ایرانیان دارد. بنده مکتبی به نام نیاوران نمی‌شناسم.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه زمان برگزاری همایش کارگزاران چه زمانی خواهد بود، اظهار داشت: همایش بزرگ کارگزاران انتخابات مجلس دهم است و بنده نیز کاندیدا خواهم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
"کارگزاران خدمتگزار و نوکر مردم هستند"
خندیدیم!!