سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲۳
۴

خاک بر سر اپوزیسیون که قهرمانش زیباکلام و علی مطهری‌اند

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 364437
شبکه صهیونیستی بالاترین دو هفته پس از راه‌اندازی کمپین آزادی یواشکی و تبلیغ برداشتن روسری، اذعان کرد این کار رفتاری گوسفندوار است.
خاک بر سر اپوزیسیون که قهرمانش زیباکلام و علی مطهری‌اند
به گزارش جهان به نقل از کیهان، بالاترین در مجلس با عنوان «گوسفندوار در کف خواسته‌ها و آزادی‌هایمان پایین‌تر آمدیم» که مزین به تصویر جمعی از گوسفندان است نوشت «برای بعضی‌ها آزادی یعنی نقد کردن همه‌چیز اما برای بعضی دیگر پوشیدن روپوش بالای زانو و روسری رنگی که یک کم عقب رفته باشد کلی آزادی است. قصد، نکوهش کمپین «آزادی یواشکی» خانوم علینژاد نیست، فقط یادمان بماند که وقتی سقف آزادی کوتاه باشد،

آدم‌های دراز سرشان آنقدر به سقف می‌خورد که حذف می‌شوند. آدمهای کوتوله اما راحت جولان می‌دهند...! بعضی‌ از آدمهای دراز هم برای بقا، آنقدر سرشان را خم می‌کنند که کوتوله می‌شوند. آن‌وقت سقف‌ها مدام پایین‌تر و پایین‌تر می‌آیند و مردم مدام بیشتر و بیشتر قوز می‌کنند. قهرمان‌شان می‌شود آقای مطهری و زیباکلام و... کروبی می‌شود شیخ‌شجاع و پدر حقوق بشرشان می‌شود منتظری... ووو... این چرخه معیوب همچنان تکرار می‌شود تا جایی که آزادی می‌شود برداشتن «یواشکی» روسری؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکترمطهری ، انسانی شریف و حق طلب است و همیشه جانب حقیقت رامیگیرد ، هرچند به ضررش باشد .
Iran, Islamic Republic of
کاش همه نمایندگان مجلس مانند دکترمطهری، شجاع و حقیقت خواه و خداترس بودند ، آن وقت مشکلی درکشوروجود نداشت .
كجاش نوشته خاك بر سر اپوزوسيون؟!!!!
من جا مطهری بودم خودم را دار میزدم تایه چنین روزی رونبینم که تو صف به اصطلاح اپوزیسیون قرار بگیرم.پسر کو ندارد ازپدر نمونه اش این علی مطهریه.