يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش آمریکا به تحرکات داعش در عراق

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۸
کد مطلب: 364433
"جن ساکی"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حملات داعش در عراق اعلام کرد که این گروه تروریستی کل منطقه را تهدید می کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "جن ساکی"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حملات داعش در عراق اعلام کرد که این گروه تروریستی کل منطقه را تهدید می کند.
printنسخه قابل چاپ

به گزارش اسکای نیوز، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا, تحرکات تروریستی داعش در عراق را محکوم کرد.

وی در واکنش دیرهنگام خود نسبت به تحرکات داعش در مناطق مختلف عراق اعلام کرد که این گروه تروریستی کل منطقه را تهدید می کند.

جن ساکی اعلام کرد که واشنگتن تمام کمک های لازم به دولت عراق را بر اساس توافقنامه راهبردی برای مبارزه با تروریسم ارائه می کند.

"اسامه النجیفی"، رئیس پارلمان عراق امروز در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که برای مقابله با داعش از آمریکا درخواست کمک کردیم.

امروز عراق روز بسیار نا آرامی را پشت سرنهاد به گونه ای که در بخش اعظم شهرهای شمالی این کشور گروه های تروریستی با نیروهای نظامی و ارتش عراق درگیر هستند. دولت عراق به منظور مقابله با داعش در تمام بخش های این کشور آماده باش و بسیج عمومی اعلام کرد.

دولت عراق از پارلمان این کشور خواسته است به دلیل اوضاع نا آرام در بخش های مختلف شمال عراق فورا ً تشکیل جلسه دهد و برای اعلام آماده باش سراسری در این کشور اقدام شود.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از موصل ساختمان استانداری نینوا و فرودگاه موصل هم اکنون در کنترل کامل نیروهای داعش است، همچنین گزارش ها از قطع شدن پخش برنامه های شبکه های ماهواره ای سما موصل و نینوا و الغد خبر داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزدی
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند آمریکای جنایتکار را
ایراندوست
گول نخورید همه این گروههای تروریستی خلق الساعه قارچی را خود آمریکا و انگلیس خبیث و اسرائیل تنها با هدف ضربه زدن به ایران و شیعیان برای آرزوی غارت و چپاول نفت و گاز خلیج فارس طراحی تاسیس و تجهیز و پشتیبانی می نمایند ! فقط محض تضعیف ایران و شیعه !( صاحبان اصلی تنها ذخائر آینده نفت و گاز جهان ) بهمین نیات غارتگری هم می خواهند پیشاپیش دست ایران را از اهرم رویین تن کننده اتمی خالی نمایند !