يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

تبریک علی لاریجانی به بشار اسد

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 364316
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب بشار اسد را به عنوان رئیس جمهور سوریه تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر به نقل از اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی، متن پیام آقای علی لاریجانی به این شرح است:

با کمال خرسندی مایلم برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهور جمهوری عربی سوریه صمیمانه تبریک گویم.

بی‌تردید این انتخابات به‌ویژه حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی علی‌رغم تهدیدهای گروه‌های تروریستی، رویداد بین‌المللی و منطقه‌ای بسیار مهمی بود که توانست معادلات سیاسی را به نفع مردم مقاوم سوریه و محور مقاومت تغییر دهد و یأس دشمنان ملت سوریه را در پی داشت.

رأی مردم سوریه به جنابعالی رأی به پایداری و مقاومت در برابر تروریسم بود و این پیام را در بردارد که هر گونه راه حلی برای خاتمه بحران کنونی در سوریه تنها از طریق گفتگوهای ملی و بر اساس خواست و اراده مردم مقاوم این کشور ممکن خواهد بود.

بار دیگر ضمن تبریک انتخاب جنابعالی، از خداوند منان موفقیت‌ روزافزون و سربلندی‌تان، سعادت و بهروزی دولت و ملت کشور دوست و برادر سوریه را مسئلت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
بالاخره پدرخوانده مجوز داد.دیروز یکی امروز یکی دیگر.