جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۰

با امضای ۲۳۰ نماینده؛ پیام تبریک مجلس به اسد و مردم سوریه

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 364022
۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای برگزاری موفق انتخابات اخیر سوریه را نمایش قدرت سیاسی دولت و ملت این کشور در برابر سیاست های آمریکا و هم پیمانان منطقه ای او خواندند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر ، متن این بیانیه که بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح زیر است:
۲۳۰
برگزاری موفق انتخابات سوریه نمایش قدرت سیاسی دولت و ملت سوریه در برابر سیاست های آمریکا و هم پیمانانش بود و ملت سوریه با رأی بالای خود به آقای بشاراسد خط بطلانی بر همه سیاست های طراحی شده از جانب آمریکا کشید و توطئه دشمنان این کشور را خنثی کرد و جبهه کشورهای طرفدار صلح و مخالف جنگ در سوریه را تقویت نمود.

این انتخابات نشان داد که بحران ایجاد شده در سوریه تنها و تنها راه حل سیاسی دارد و این راه حل در درجه اول مبتنی بر اراده مردم سوریه و رأی آنهاست.

بیانیه مجلس برای انتخابات سوریه

امروز پس از گذشت بیش از ۳ سال از این بحران و جنگ علیه ملت سوریه و کشتار دهها هزار نفر از مردم این کشور آمریکا و هم پیمانانش باید در برابر افکار عمومی جهانیان پاسخگو باشند و این حق مسلم ملت سوریه است که غرامت خسارت های وارده در سه سال گذشته را از کشورهای ارسال کننده سلاح و اعزام کننده تروریست درخواست نماید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موفقیت بزرگ را به ملت شجاع سوریه و شخص آقای بشاراسد به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور تبریک و تهنیت می گوییم و امیدواریم این تحول مهم سیاسی آغازی بر خاموش شدن سلاح ها ، پایان بحران و آغاز سازندگی این کشور بوده و از دولت می خواهیم همچون گذشته در کنار ملت سوریه در برقراری صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم تلاش نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *