يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

هر ساعت، ثبت ۱۵ طلاق در ایران

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 363850
مدیرکل دفتر جمعیت، آمار و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: طی دو ماه اخیر در هر ساعت ۱۵ واقعه طلاق در کشور به ثبت رسیده و استان تهران بیشترین میزان طلاق را داشته است.
به گزارش جهان، «علی اکبر محزون» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در مجموع طی این مدت، ۲۱ هزار و ۵۸۴ طلاق در سراسر کشور به ثبت رسیده است. وی با بیان اینکه گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال بیشترین طلاق زوجین را تشکیل می دهد، ادامه داد: از این تعداد، ۱۹ هزار و ۶۲۹ واقعه طلاق در شهرها و یکهزار و ۹۵۵ واقعه طلاق نیز در روستاها رخ داده است.

محزون افزود: به عبارتی دیگر بطور متوسط، ماهانه ۱۰ هزار و ۸۹۲ واقعه طلاق و یا در هر شبانه روز ۳۴۸ واقعه طلاق به ثبت رسیده است. وی گفت: ۱۴.۲ درصد طلاق ها مربوط به سال اول زندگی و حدود ۵۰ درصد طلاق ها نیز مربوط به پنج سال اول زندگی است.

به گفته این مقام مسوول در ثبت احوال، بیشترین واقعه طلاق در تهران با چهار هزار و ۲۵۰ مورد، خراسان رضوی دو هزار و ۲۲ مورد و خوزستان با یکهزار و ۳۰۱ مورد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ما امریکا را زیر پا می گذاریم...