دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۱۶ خرداد؛ سری جدید برنامه‌های شبکه پویا

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب: 363447
ابوالفضل علم بیگی مدیر تامین برنامه شبکه پویا در تشریح برنامه‌های شبکه پویا گفت: سری جدید برنامه های شبکه پویا از شنبه ۱۶ خردادماه شروع می شود و تابستان امسال برنامه های نوستالژیکی از انیمشن‌های دهه شصت پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ابوالفضل علم بیگی مدیر تامین برنامه شبکه پویا گفت: سری جدید برنامه های شبکه پویا از شنبه ۱۶ خردادماه شروع می شود و در در دو هفته اول برنامه‌هایی چون بره کوچولو، ای یوری، بوشویک، بره ناقلا، بوستان جنگل، شنگول آباد، زوزو، گاگیلا پخش می‌شود.

علم بیگی درمورد برنامه های شبکه پویا در تشریح ماه مبارک رمضان و برنامه‌های تابستان۹۳ شبکه پویا گفت: از ابتدای تیرماه برنامه‌های خرگوشک‌ها،گرگ ناقلا، لئون، تام وجری، دزد ناشی، تیپ تاپ، اژدها سواران، پاندای کونگ فوکار پخش می شوند. و برنامه های اژدها سواران، پاندای کونگ فوکار،تام وجری، دزد ناشی، ماجراهای کوشا، خبرکودک، خانه‌ی ما، تاریخ از این‌ور، مهارت‌های زندگی، بوستان سعدی، روباه و خروس از برنامه های جدید شبکه پویا است.

وی ادامه داد: قصه هایی از سرزمین دور عنوان برنامه دیگری است که به صورت اپیزودیک ساخته شده است و در هر قسمت داستانهای متنوعی را بیان می‌کند.

علم بیگی ادامه داد: شبکه پویا قصد دارد برنامه های نوستالژیک و خاطره انگیز دهه پنجاه و شصت را پخش کند. زبل خان،گوریل انگوری، دوقلو های افسانه ای، میتی کومان، سندباد، معاون کلانتر و فوتبولیستها از جمله برنامه هایی هستند که هم اکنون در مرحله مرمت و آماده سازی قرار دارد تا در کیفیت مناسبی پخش شوند.

وی افزود: این برنامه نوستالژیک برای مخاطبان بزرگسال شبکه پویا درنظر گرفته شده است که دهه به دهه آنها نیز متفاوت است و امیداریم شکل و شمایل برنامه های تابستان مخاطبان را راضی نگه دارد.

شبکه پویا از تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۱ مصادف با ایام شعبانیه افتتاح رسمی شد. پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با آثار سالم و سرگرم‌کننده و حمایت از آثار پویانمایی تولید شده در داخل کشور از جمله رویکردهای شبکه پویا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *