شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

روحانی رسما به مصر دعوت شد

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 363289
رییس دفتر حافظ منافع مصر در ایران در دیدار با نهاوندیان دعوت‌نامه رسمی رییس جمهوری دوره انتقالی مصر برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید این کشور را به نهاوندیان تقدیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری عصر امروز (دوشنبه) در دیدار خالد سعید اماره رییس دفتر حافظ منافع مصر در ایران اظهار امیدواری کرد که در فرآیند مردم‌سالاری مصر، اراده مردم این کشور حاکم گردیده و همه گروه‌های فکری و افراد موثر حضور داشته باشند.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اهمیت پیوندها و روابط تاریخی و فرهنگی میان دو ملت ایران و مصر و نیز جایگاه مهم آنها در جهان اسلام، تعامل میان این دو ملت تمدن‌آفرین را ضروری توصیف کرد.

خالد سعید اماره رییس دفتر حافظ منافع مصر در ایران نیز در این دیدار دعوت‌نامه رسمی رییس جمهوری دوره انتقالی مصر برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید این کشور را به دکتر نهاوندیان تقدیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *