شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قیمت‌بلیت‌دیدارهای‌ایران‌در‌جام‌ملت‌های‌آسیا

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 363071
قیمت بلیت‌های رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ مشخص شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سایت ویژه رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اداره می‌شود امروز قیمت بلیت‌ دیدارهای رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که با توجه به قیمت حدود ۳۲۸۰ تومانی دلار در بازار آزاد کشورمان، قیمت بلیت دیدار فینال این رقابت‌ها از ۱۳۰ هزار تومان تا ۴۹۰ هزار تومان خواهد بود.

بلیت‌های رقابت‌های مرحله مقدماتی این مسابقات از جمله دیدارهای ایران در گروه سوم مقابل تیم‌های بحرین، امارات و قطر از ۵ دلار تا ۳۰ دلار (۱۶هزار و ۴۰۰ تومان تا ۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان) خواهد بود، ضمن اینکه در مرحله مقدماتی و در بخش‌های مختلف ورزشگاه، بلیت‌های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ دلاری نیز عرضه خواهد شد.

در بین دیدارهای مقدماتی، قیمت بلیت‌های دیدارهای استرالیا با سایر دیدارها در این مرحله تفاوت خواهد داشت و بلیت ۳ دیدار این تیم در مرحله مقدماتی از بین ۲۴.۵ تا ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

همچنین قیمت بلیت‌های مرحله یک چهارم نهایی ۱۴.۵ تا ۶۹ دلار خواهد بود، قیمت بلیت مرحله نیمه‌نهایی ۲۴.۵ تا ۹۹ دلار و قیمت دیدار فینال در ۴ بخش به قیمت‌های ۳۹.۵، ۷۹، ۱۰۹ و ۱۴۹ دلار به علاقمندان این دیدارها عرضه خواهد شد.

این رقابت‌ها دی و بهمن‌ ماه سال جاری در استرالیا برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *