دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حضور امیر کویت در ضیافت شام روحانی

يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 363032
امیر کویت که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات بلند پایه کشورمان به تهران سفر کرده است، شامگاه یکشنبه در مراسم ضیافت شامی که از سوی رییس جمهوری ترتیب داده شده بود، شرکت کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات بلند پایه کشورمان به تهران سفر کرده است، شامگاه یکشنبه در مراسم ضیافت شامی که از سوی رییس جمهوری ترتیب داده شده بود، شرکت کرد.
 
امیر کویت عصر امروز در صدر هیاتی عالی رتبه از مقامات کویتی در مجموعه سعدآباد تهران از سوی حسن روحانی به صورت رسمی مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن در خصوص راهکارهای توسعه همکاری ها و مناسبات همه جانبه ایران و کویت و مهمترین مسایل منطقه ای و بین المللی، با رییس جمهوری و مسوولان بلند پایه کشورمان گفتگو کرد. برپایه این خبر، شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح فردا (دوشنبه) نیز در دومین روز سفر خود به ایران، دیدارهایی با دیگر مسوولان کشورمان خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *