جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱

پوستر/آمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 361792
رهبر انقلاب هم در دیدار با مردم غیور استان ایلام با اشاره به جمله معروف "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" که از لسان مبارک حضرت امام خمینی(ره)بیان شده بود، به شرح و بسط این جمله عمیق پرداختند و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند فقط غلط نظامی نیست بلکه اعم از نظامی و غیرنظامی است و نمی توانند ملت ایران را به زانو در بیاورند .
به گزارش جهان به نقل از دیدبان، ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ روزی بود که رزمندگان دلاور اسلام توانستند بعد از گذشت قریب به یک سال و نیم خرمشهر را از چنگال رژیم بعث خارج کنند .در همان زمان امام خمینی(ره) فرمودند: "امروز با فتح خرمشهر مظلوم، دولت و ملت پیروزمند ما از موضع قدرت سخن می گویند".

فتح خرمشهر که از دید کارشناسان نظامی جبهه استکبار کاملا دور از ذهن به نظر می رسید با لطف و عنایت خداوند تبارک و تعالی و اعتماد به جوانان مومن و انقلابی انجام شد و نشان داد آمریکا و...هیچ غلطی نمی توانند بکنند . رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیدار با مردم غیور استان ایلام با اشاره به جمله معروف "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" که از لسان مبارک حضرت امام خمینی(ره)بیان شده بود، به شرح و بسط این جمله عمیق پرداختند و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند فقط غلط نظامی نیست بلکه اعم از نظامی و غیرنظامی است و نمی توانند ملت ایران را به زانو در بیاورند .

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته اینو باید از دلار و یورو پرسید