سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۰

جویبار، میزبان لیگ جهانی کشتی شد

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 359408
استاندار مازندران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری لیگ جهانی کشتی اواخر امسال انجام می‌شود.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد برگزاری لیگ جهانی کشتی اظهار کرد: این کار نیازمند عزم و اراده ای بزرگ بوده و ایران اسلامی، مازندران و جویبار شایستگی لازم را به واسطه دارا بودن قهرمانان طراز اول و جهانی در این رشته دارا است.

وی بر تشکیل مستمر جلسات این ستاد با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان به منظور انجام هماهنگی های لازم تاکید کرد و افزود: ستاد باید تقویم کاری داشته باشد و از همه ظرفیت ها و تجارب پیشین برگزاری تورنمنت های جهانی کشتی در کشور بهره گیری مطلوب کند.

استاندار مازندران گفت: لیگ جهانی کشتی، آذر ماه امسال با حضور ۱۵ کشور صاحب نام در این رشته و ۳ تیم از ایران و مازندران در جویبار برگزار می شود.

در نخستین جلسه این ستاد که نمایندگان مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار جویبار، برخی مشاوران استاندار و مدیران ستادی استانداری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان جویبار و مسئولان و بزرگان کشتی مازندران حضور داشتند، با تاکید استاندار مقرر شد دومین جلسه ستاد برگزاری لیگ جهانی کشتی با حضور مسئولان کشوری کشتی برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *