يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هشدارقلعه‌نویی‌به‌تأخیردرانتخاب هیأت‌مدیره

جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۲
کد مطلب: 359281
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید با دیر انتخاب شدن اعضای هیات مدیره باشگاه، فرصت برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد از دست می‌رود.
به گزارش جهان، امیر قلعه نویی در گفتگو با مهر، در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس و انتخاب نشدن هیات مدیره باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبیعتا انتخاب اعضای هیات مدیره دیر شده است. یک مربی باید در فصل نقل و انتقالات ۱۲ امتیاز بگیرد یعنی هم خوب یار بگیرد و هم تمریناتش را خوب شروع کند.

وی ادامه داد: با این وضعیت فرصت از استقلال گرفته می‌شود. البته وزارت ورزش هم دنبال این است تا یک کار با برنامه و با مطالعه انجام دهد.

امیر رضا خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش هفته گذشته تاکید کرده بود حرمت علی دایی و امیر قلعه‌نویی در پرسپولیس و استقلال باید حفظ شود. سرمربی استقلال درباره اینکه آیا با خادم بعد از این اظهار نظر، صحبتی برای ماندن در استقلال داشته است یا خیر، گفت: خیر، بنده صحبتی با آقای خادم انجام نداده‌ام.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا از ترکیب جدید اعضای هیات مدیره استقلال با خبر است یا خیر"؟ گفت: خیر، بنده خبری در اینباره ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *